کد خبر: 326218
۰
۰
نسخه چاپی

صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در بین 10 صندوق برتر کشور

صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در تاریخ 03/03/1390 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را در 100 شعبه بانک گردشگری آغاز و در حال حاضر با خالص ارزش دارایی معادل 123،595 میلیارد ریال رتبه هشتم را در بین 10 صندوق برتر با درآمد ثابت در کشور دارد. این صندوق به پشتوانه اعتماد سرمایه‌گذاران به بانک گردشگری، از ابتدای سال 1400 تاکنون 65 درصد رشد داشته است.

صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری در بین 10 صندوق برتر کشور

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، با توجه به اینکه سود صندوق سرمایه گذاری بانک به صورت ماهانه و با نرخ علی‌الحساب 20 درصد سالانه است، سود دوره آذرماه سال جاری با نرخ 21 درصد به حساب سرمایه گذاران واریز شد. میانگین بازدهی یک ساله صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری 11/21 درصد و میانگین بازدهی شش ماهه صندوق 32/20 درصد بوده است.
بر اساس مصوبه مجمع صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، تعداد واحدهای سرمایه گذاری از 100 میلیون به 200 میلیون واحد معادل ارزش 20،000 میلیارد تومان افزایش یافت و در زمره صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و پیش‌بینی سود بالاتر نسبت به سپرده‌های بانکی است که به پشتوانه بانک گردشگری مدیریت می‌شود. 
صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری علاوه ‌بر مزیت‌های رایج این‌ صندوق‌ها  مانند کاهش ریسک، کاهش هزینه‌ها و قابلیت نقدشوندگی‌ بالا، دارای مزایای ویژه‌ای است که سبب شده این صندوق به عنوان گزینه‌ای مناسب پیش روی سرمایه‌گذاران قرار گیرد. این مزایا شامل پرداخت سود ماهانه، امکان خروج از سرمایه‌گذاری(دریافت اصل و فرع سرمایه) در هر زمان و امکان سرمایه‌گذاری با حداقل یک واحد سرمایه‌گذاری است.
هر فرد می‌تواند با سرمایه مورد نظر خود (هرچند اندک) در سبدی از دارایی‌‌های متنوع سرمایه‌‌گذاری کرده و به این ترتیب نسبت به آورده خود در صندوق سهیم ‌شود. سرمایه گذاران می‌توانند از خدمات جدید بانکداری نوین بانک گردشگری، از طریق اپلیکیشن گردش پی و سامانه شباهنگ، اقدام به افتتاح حساب بانک گردشگری بدون حضور در شعبه و احراز هویت در سامانه صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری و عملیات صدور و ابطال واحدهای سرمایه گذاری کنند. همچنین ثبت نام و صدور و ابطال اینترنتی واحدهای سرمایه‌گذاری در سایت صندوق سرمایه‌گذاری به آدرس https://bgf.irbrokersite.ir  امکان‌پذیر است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید