کد خبر: 328324
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دیدار مدیرعامل بانک سینا با مدیرمسئول روزنامه همشهری

مدیرعامل بانک سینا با حضور در مجموعه روزنامه همشهری با مدیرمسئول این روزنامه دیدار کرد.

دیدار مدیرعامل بانک سینا با مدیرمسئول روزنامه همشهری

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ مدیرعامل بانک سینا با حضور در مجموعه روزنامه همشهری با مدیرمسئول این روزنامه دیدار کرد. در این دیدار دکتر ایمانی با اشاره به نقش رسانه ها در همگرایی اجتماعی گفت: امروزه نقش بی بدیل رسانه ها در شکل دهی و انعکاس مطالبات به حق مردم از مسئولان بر هیچ کس پوشیده نیست. تعاملات مناسب نهادهای مختلف جامعه با رسانه های جمعی، می تواند حلقه اتصال مسئولان کشور و اقشار مختلف مردم باشد تا از این طریق انتظارات مردم از مسئولان و دیدگاه های مسئولان مطرح گردد.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر سرعت تحولات در حوزه رسانه خاطرنشان کرد: تغییرات زیاد در عرصه خبر و اطلاع رسانی در مصاف با تحولات جهانی، منجر به از بین رفتن شمار زیادی از رسانه های با سابقه شد. اما روزنامه همشهری همزمان با این تحولات، سازگاری با موضوعات و ورود به عرصه های دیگر خبر و اطلاع رسانی را مد نظر قرار داد و با استقامت همچون سابق همراه همیشگی نظام بانکی بوده است.
دکتر ایمانی در ادامه با تاکید بر نقش و جایگاه بانک ها در اقتصاد کشور، تصریح کرد: خدمات موثری که بانک ها به ویژه بانکهای خصوصی به عنوان پیشرانهای اقتصاد در حمایت از تولید و اشتغال کشور انجام داده اند اکنون به نحوی تحت الشعاع مطالب حاشیه ای شده که رسانه ها خصوصا مطبوعات و روزنامه همشهری با توجه به جایگاه خود در جامعه، می توانند با نگاهی جامع نگر و بی طرفانه زمینه ساز کاهش هجمه ها علیه نظام بانکی از طریق انعکاس مطلوب این خدمات باشند.
وی با تشریح بخشی از فعالیت ها و اقدامات بانک سینا در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: بانک سینا در راستای عمل به وظایف و رسالتهای خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اقدامات موثری را صورت بخشیده که از آن جمله می توان به کمک 50 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) در 7 استان کشور، کمک 30 میلیارد ریالی جهت آزادی 157 زندانی جرائم غیرعمد، اهدای 1002 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان تامین اجتماعی و اهدای 51 دستگاه آمبولانس به مراکز بهداشت مناطق کم برخوردار اشاره کرد.
وی افزود: از دیگر اقدامات بانک سینا، ساخت 3 مدرسه در منطقه قلعه گنج، رمشک و قباکلکی بوشهر، اختصاص 20 میلیارد ریال به طرح آبرسانی روستاهای محروم شوشتر، کمک به ساخت 3 مدرسه و 2 خانه محرومان در شهر اندیکا، کمک 10 میلیاردی جهت تهیه لباس گرم زلزله زدگان اندیکا و همچنین پرداخت بیش از 29 هزار فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 8800 میلیارد ریال در 10 ماهه اول سال جاری بوده است.
مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: همراستا با بانک سینا، شاهد اقدامات موثر نظام بانکی در حوزه های مختلف اقتصاد کشور هستیم که نیاز است توجه بیشتری از سوی رسانه ها به این موضوع صورت گیرد.
دکتر ایمانی در پایان از آمادگی بانک سینا برای همکاری و تعامل با مطبوعات خبر داد و ابراز امیدواری کرد رسانه های مکتوب با اتخاذ سیاست ها و برنامه های نوآورانه و جدیت در تامین سلائق و ذائقه مخاطبان، جایگاه موثر خود در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را باز یابند.
در ادامه دکتر گنجی مدیر مسئول روزنامه همشهری ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بانک سینا و هیات همراه در مجموعه همشهری گفت: بانک سینا خدمات قابل توجه و شایسته ای به جامعه به ویژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی و پرداخت وام های قرض الحسنه به مناطق محروم داشته است که گویای نگاه این بانک به فقرزدایی و رفع محرومیت های اقتصادی در مناطق کمتر برخوردار است.
وی همچنین اقدامات این بانک را در زمینه توان افزایی و حمایت از تولید داخلی ستود و تصریح کرد: نگاه بانک ها به حمایت از تولید و کمک به توسعه اشتغال به ویژه در مناطق محروم به ویژه در شرایط سخت کرونا و تحریم ها می تواند به رونق و شکوفایی کشور کمک شایانی نماید.
گفتنی است در این بازدید آقایان رزمی و آقابابایی اعضای هیات مدیره و شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی نیز حضور داشتند.