کد خبر: 332282
۰
۰
نسخه چاپی
طی بازدید شایان از شعبه وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر اجرای بخشنامه اصلاح نظام بانکی کشور

مدیرعامل بانک مسکن طی بازدید میدانی از شعبه وزارت راه و شهرسازی بر اجرای فرامین رییس‌جمهوری به بانک‌ها تاکید کرد

تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر اجرای بخشنامه اصلاح نظام بانکی کشور

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن ، در ادامه نظارت‌های مستمر میدانی مدیرعامل بانک مسکن از شعب مختلف این بانک، صبح روز یکشنبه ۲۴ بهمن محمود شایان از شعبه وزارت راه شهرسازی بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل بانک مسکن طی این بازدید با اشاره به اجرای بخشنامه تسهیل اعطای تسهیلات خرد، نسبت به ارایه این خدمات به حقوق بگیرانی که از طریق بانک مسکن حقوق و مزایاشان پرداخت می‎شود، تاکید کرد.

اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن یکی از فرامینی است که رییس‌جمهوری ذیل اصلاح نظام بانکی کشور در دیدار با مدیران عامل بانک‌ها ابلاغ کرد.

رعایت حقوق مشتریان بانک مسکن و اعطای نسخه دوم قراردادها به مشتریان از جمله مواردی بود که در این بازید مورد تاکید محمود شایان قرار گرفت.

از جمله نکات دیگری که مدیرعامل بانک مسکن روی آن تاکید کرد تکریم ارباب رجوع و مدت زمان پاسخ‌دهی به مشتریان بود که در همین راستا وی ضمن بررسی نحوه پاسخ‌دهی به ارباب رجوع با برخی از مشتریان حاضر در شعبه راه و شهرسازی درباره میزان رضایتمندی آنان از خدمات‌دهی بانک مسکن نظرخواهی کرد.

همچنین در راستای گسترش نظارت میدانی از شعب، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و علی کشاورز مدیر امور شعب تهران از شعبه‌های غرب تهران بازدید بعمل آورند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید