کد خبر: 333337
۰
۰
نسخه چاپی
در آیین تجلیل از روسای شعب برتر بانک گردشگری مطرح شد؛

رموز موفقیت شعب برتر، توجه به مدیریت دانش، کار تیمی و مشتری‌مداری است

قائم مقام بانک گردشگری در آیین تجلیل از روسای شعب برتر این بانک گفت: توجه به مدیریت دانش، انجام کار تیمی و هدفمند، مشتری مداری و همدلی از جمله رموز موفقیت شعب برتر بانک بوده است.

رموز موفقیت شعب برتر، توجه به مدیریت دانش، کار تیمی و مشتری‌مداری است

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، حسین رحمتی افزود: تجلیل از روسای شعب برتر به منزله نادیده گرفتن تلاش همکاران سایر شعب نیست بلکه روسای شعب برتر با انجام کار تیمی و هدفمند عمل کردن، رتبه بالاتری از شاخص‌های تعیین شده را کسب کرده‌اند.
وی اضافه کرد: بانک مرکزی همه ساله در همایشی از روسای شعب برتر بر اساس شاخص های تعیین شده تجلیل می کند و هدف آن این است که تجارب مفید و ارزشمند و همچنین دلایل موفقیت آنان را به سایر بانک های کشور منتقل کند تا انگیزه بانک ها برای خدمت به مردم بیشتر شود.
عضو هیات مدیره بانک گردشگری ادامه داد: توصیه می کنم حوزه‌های طرح و برنامه و همچنین شعب بانک، نتایج کار تیمی و عملکردهای موفق شعب برتر را احصا و به سایر شعب منتقل و به اجرا بگذارند.
رحمتی تصریح کرد: بانک گردشگری با برنامه ریزی، نظارت کافی و بکارگیری ظرفیت های همه همکاران برای داشتن کارنامه ای موفق همواره تلاش کرده و برای تداوم این مسیر، باید همکاری و همدلی در صف و ستاد بانک بیش از گذشته افزایش یابد.
وی گفت: امروز تلاش مدیرعامل و هیات مدیره بانک گردشگری این است که رفع موانع  کنند و با حذف ایستگاه‌های کاری اضافه، به کارها سرعت بدهند ضمن اینکه در این خصوص از پیشنهادات مفید و سازنده همکاران استقبال می کنند. شعب بانک گردشگری می‌توانند با هوشمندی و توجه جدی به نیاز مشتریان در این راه مفید و موثر باشند.
رحمتی افزود: با توجه به خوش‌نامی بانک گردشگری و حس خوبی که مردم به نام و لوگوی این بانک دارند، همگی تلاش کنیم تا ضمن حفظ منافع سپرده گذاران و ذینفعان بانک را رشد و توسعه دهیم و به جایگاه مطلوب تری برسانیم.
وی اظهار کرد: ارائه خدمات مناسب، جامع و به روز به مشتریان همواره باید در بانک گردشگری تداوم داشته باشد و امیدوارم همکاران شعب بانک در کشور از ظرفیت‌ها و موفقیت های روسای شعب برتر بهره بگیرند.
قائم مقام بانک گردشگری با بیان اینکه شورای عالی مبارزه با پولشویی، ایجاد شعبه مجازی در شبکه بانکی را به رسمیت شناخته است، گفت: با هدف چابک سازی بانک، شعبه مجازی که به تازگی چند محصول جدید نیز به آن اضافه شده است، را راه‌اندازی کردیم و اکنون ظرفیت ما به گونه‌ای است که باید تعامل خوبی بین شعب فیزیکی و مجازی وجود داشته باشد.
بر اساس این گزارش، در این آیین از روسای شش شعبه بانک گردشگری شامل روسای شعب گرگان، زاهدان، بازار مبل، وزرا ، قزوین و رئیس وقت شعبه مرکزی تبریز با اهدای لوح تجلیل شد.
روسای شعب مذکور در دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور که توسط مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد، به عنوان روسای شعب برتر برگزیده شدند.
بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، حسن فرج الهی رئیس وقت شعبه مرکزی تبریز، غلامرضا سوسرائی رئیس شعبه گرگان و رضا قادری رئیس شعبه زاهدان، عنوان روسای شعب برتر  دوازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور را کسب کردند. همچنین محمد مفتاحی رئیس شعبه  بازار مبل، اکبر رحمانی رئیس شعبه وزرا و داوود قاسمی رئیس شعبه قزوین به عنوان دیگر روسای موفق شعب بانک های کشور انتخاب شدند.
بانک گردشگری 100 شعبه در سراسر کشور دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید