کد خبر: 333696
۰
۰
نسخه چاپی
در دیدار مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد مطرح شد؛

تاکید بر همکاری دوجانبه و انتقال منابع فرودگاه به بانک مسکن

عباس محمدی ضمن استقبال از همکاری و تعامل با بانک مسکن گفت: همکاری با بانک عامل بخش مسکن کشور که موجب خانه‌دار شدن اقشار محروم می‌شود موجب امتنان و افتخار است.

تاکید بر همکاری دوجانبه و انتقال منابع فرودگاه به بانک مسکن

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن ، مدیر شعب استان در دیدار با مدیرکل فرودگاه استان یزد با اشاره به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تمرکز فعالیت‌های بانکی مجموعه تابعه آن وزارت در بانک مسکن گفت: این اقدام موجب ارتقای شاخص‌های مالی و عملکردی در حوزه تجهیز منابع و همچنین توسعه خدمات کارمزدمحور خواهد شد.

محمد غفوریان اظهار داشت: بانک آمادگی ارایه خدمات و همچنین احصاء نظرات و پیشنهادات جهت بهبود و توسعه روابط را دارد و به کلیه مجموعه‌های تابعه وزارت در استان درخواست همکاری ارسال شده و مذاکرات حضوری با مدیران دستگاه‌ها نیز در حال انجام است.

مدیرشعب استان یزد با معرفی بخشی از محصولات سپرده‌ای و تسهیلاتی گفت: بانک مسکن آمادگی و توانایی ارایه خدمات متمایز به دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی را نیز دارد.

وی دغدغه بانک را دغدغه دولت دانست و افزود: نهضت ساخت 4 میلیون واحد مسکونی نه تنها تامین نیاز مسکن خانوارهای کم درآمد را موجب می‌شود، بلکه به عنوان موتور محرک و پیشران اقتصاد کشور نیز هدف گذاری شده است که با همکاری دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تسریع و تسهیل این طرح میسر خواهد شد.

مدیرکل فرودگاههای استان یزد ضمن استقبال از همکاری و تعامل با بانک مسکن گفت: همکاری با بانک عامل بخش مسکن کشور که موجب خانه‌دار شدن اقشار محروم می‌شود موجب امتنان و افتخار است و همه مشارکت‌کنندگان در اجر خیر این کار سهیم هستند.

عباس محمدی اظهار داشت: انتقال منابع و آغاز همکاری با بانک مسکن در برنامه‌های این اداره کل قرار گرفته و امید است با اخذ موافقت و مجوز ادارات مرکزی این مهم انجام شود.

وی همچنین استفاده از تسهیلات مسکن در بخش تعاونی‌های مسکن را فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن کارکنان این فرودگاه دانست.

در این دیدار برای استفاده از فضاها و امکانات تبلیغاتی فرودگاه جهت بهره‌برداری و اطلاع‌رسانی از خدمات بانک مسکن به شهروندان توافق نظر صورت گرفت.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید