کد خبر: 333704
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بازدید میدانی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از حسن اجرای طرح تسهیلات بدون ضامن

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» به منظور بررسی حسن اجرای طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن، به‌صورت سرزده از شعبه مستقل مرکزی طالقانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بازدید و در گفت‌وگو با مشتریان از نزدیک روند انجام کار را بررسی کرد.

بازدید میدانی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از حسن اجرای طرح تسهیلات بدون ضامن

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیرعامل این بانک در بازدید خود از شعبه مستقل مرکزی ضمن بررسی عملکرد کارکنان در رابطه با پرداخت تسهیلات بدون ضامن، با تعدادی از مشتریان گفت‌وگو کرد.

شمسی‌نژاد به مشتریان گفت: خوشبختانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نخستین بانک کشور بود که خدمات غیرحضوری مانند افتتاح حساب آنلاین و درخواست تسهیلات آنلاین را ارائه کرده است. تسهیلات بدون ضامن نیز در این بانک به مشتریان خوش‌حساب پرداخت می‌شد؛ هر چند با بخشنامه وزارت اقتصاد این کار تسریع شد.

وی اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران خدمات مناسب و کاملی بر بستر همراه‌بانک و اینترنت بانک ارائه می‌کند؛ ضمن اینکه به‌تازگی فاز نخست پیشخوان (شعبه مجازی) این بانک نیز راه‌اندازی شده است.

شمسی‌نژاد افزود: در فاز نخست، فعال و یا عدم فعالسازی همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک، خدمات کارت، خدمات چک، انتقال وجه، درخواست تسهیلات، خدمات سپرده و سایر درخواست‌های بانکی از جمله خدماتی است که در پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به صورت یکپارچه ارائه شده است.

وی همچنین خبر داد: با تقویت سامانه‌های فناوری اطلاعات بانک، در تلاشیم تا خدمات بانکی را به صورت کیفی و غیرحضوری به مشتریان خود ارائه کنیم. هدفمان این است مشتری با صرف کمترین زمان و به آسان‌ترین شکل ممکن خدمات بانکی را دریافت کند.

وی به کارکنان بانک نیز تأکید کرد: پرداخت تسهیلات بدون ضامن عیناً مطابق با بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام شود و مشتریانی که مشمول دریافت این تسهیلات هستند، باید بتوانند به‌آسانی آن را دریافت کنند.