کد خبر: 333734
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دوره کوتاه مدت ارتقای سواد رسانه‌ای و مهارت‌های ارتباطی بانک برگزار می‌گردد

دوره کوتاه مدت ارتقای سواد رسانه‌ای و مهارت‌های ارتباطی از سوی اداره کل روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای رؤسای دوایر روابط عمومی‌ها و بازاریابی استان‌ها در روز چهارشنبه و پنجشنبه چهارم و پنجم اسفند ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

دوره کوتاه مدت ارتقای سواد رسانه‌ای و مهارت‌های ارتباطی بانک برگزار می‌گردد

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این دوره آموزشی دانشی-مهارتی استادانی از دانشگاه و نظام بانکی کشور از جمله دکتر «اکبر نصراللهی» عضو هیأت علمی دانشگاه و متخصص حوزه ارتباطات و «مرتضی قمری وفا» مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

«روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌ها»، «اعتماد به نفس و نحوه ارتباط با مخاطب»، «شگردهای جدید اطلاع‌رسانی در نظام بانکی»، «اصول خبرنویسی» و «روابط عمومی خلاق و رسانه‌های اجتماعی» از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

مراسم اختتامیه این همایش، عصر روز پنجشنبه با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران برگزار می‌شود.

در این همایش دو روزه دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، «محسن پدرام» رئیس هیأت مدیره و دکتر «ناصر سیف‌اللهی» عضو هیأت مدیره سخنرانی نیز خواهند کرد.

بازدید از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) نیز از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.