کد خبر: 357495
۰
۰
نسخه چاپی

کسب رتبه نخست نرم‌افزار‌های پرداخت کشور توسط پی پاد، پدیده‌ای نوظهور

"پی پاد" (کیف پول همراه بانک پاسارگاد) با حضور رقبای قدرتمند و باسابقه در گروه نرم‌افزارهای پرداخت نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، رتبه اول را به خود اختصاص داد و با آرای مصرف‌کنندگان به‌عنوان بهترین "نرم‌افزار پرداخت" معرفی گردید.

کسب رتبه نخست نرم‌افزار‌های پرداخت کشور توسط پی پاد، پدیده‌ای نوظهور

به گزارش راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد، نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان در حالی به کار خود خاتمه داد که ضمن درخشش بانک پاسارگاد در تمامی گروه‌‌‌های خدمات بانکی، در گروه نرم‌افزارهای پرداخت نیز موفق به عبور از رقبا و کسب رتبه نخست "نرم‌افزارهای پرداخت" در کشور گردید.

کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد "پی پاد" ، با قابلیت‌های بسیار، زمان و هزینه دریافت خدمت را برای مشتریان کاهش داده و پرداخت‌ها را ساده‌تر از همیشه کرده است. "پی‌پاد" بخش زیادی از نیازهای روزانه کاربران را پوشش می‌دهد و کاربر می‌تواند پرداخت‌های خود را بدون نیاز به ورود اطلاعات کارت در هر بار و با استفاده از شارژ کیف پول الکترونیک، ظرف چند ثانیه به انجام برساند. از جمله شاخص‌های برتری یک کیف پول الکترونیک می‌توان به امنیت، سرعت، دقت، استفاده آسان، برطرف کردن نیازهای کاربر و زیبایی محیط آن اشاره کرد. کیف پول پی‌پاد با دارا بودن این ویژگی‌ها به یک برنامه جامع پرداختی تبدیل شده است و بدین ترتیب با ارائه خدمات کاربردی به مخاطبین توانسته جایگاه مناسبی را در بازار اپلیکیشن‌های پرداخت به خود اختصاص دهد و به‌عنوان بهترین اپلیکیشن پرداخت کشور معرفی شود.

نظرسنجی نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال 1401 از تاریخ 05اردیبهشت آغاز و در تاریخ 15تیر با مشارکت بسیار بالای مصرف‌کنندگان به پایان رسید. مدل اجرایی این رویداد مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات می‌باشد تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف‌کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای ایرانی فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آید. در این جشنواره به‌منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی، سه برند ایرانی دارای بالاترین رأی در هر گروه به عنوان برند محبوب ایرانی سال 1401 معرفی شدند که در این میان کیف پول الکترونیک بانک پاسارگاد "پی پاد" مقام اول را در بین نرم‌افزار‌های پرداخت به خود اختصاص داد.


اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید