کد خبر: 360714
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش ملارد انس با قرآن را مایه آرامش و روشنی دل ها یاد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در ، آیین افتتاحیه گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته، انس با قرآن را مایه آرامش و روشنی دل ها دانست.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد،آیین افتتاحیه گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز در سالن اجتماعات شهید طحانی ملارد برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز، انس با قرآن را مایه آرامش و روشنی دل ها دانست و گفت: انسان امروز در معرض فشارهای روحی و روانی بسیاری قرار دارد و بیش از پیش نیازمند آرامش است و انس با قرآن نوید بخش این آرامش و روشنی دل هاست.

طیب رضایی فر افزود: آشنایی با سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز آثار و برکات بسیاری در زندگی دارد و بهترین راه تربیت و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی بر توجه ویژه به فعالیت‌های پرورشی و اولویت قرار دادن آن تاکید کرد و ادامه داد: سپردن نقش‌های هدفمند به دانش‌آموزان موجب شکوفایی استعدادهای آنان و ایجاد هویت و حس خودباوری خواهد بود.

لازم به ذکر است در این مراسم، محفل انس با قرآن کریم، با قرائت قاری بین‌المللی حسین فردی، برگزار شد و از خانواده قدیمی که دو دانش‌آموز قاری و حافظ کل را تربیت کرده است تجلیل شد‌.

همچنین از ۳۰ نفر از مدیران و معاونین مدارس فعال در حوزه قرآن، عترت و نماز و برنامه‌های تربیتی و ۱۳ نفر از رتبه‌داران مسابقات قرآنی سال گذشته نیز تقدیر شد و نمایشگاهی از محتواهای مکتوب کارشناسی قرآن، عترت و نماز برپا بود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس