کد خبر: 377034
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

۱۵۰ نماینده مجلس از خدمات راهداران در ایام اربعین قدردانی کردند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه تشکر نمایندگان مجلس از خدمات تلاشگران راهداری و بخش حمل و نقل جاده‌ای در ایام اربعین را قرائت کرد که به امضای بیش از ۱۵۰نفر از نمایندگان رسیده است.

در این بیانیه آمده است: خداوند منان را شاکریم که امسال توفیق حضور پرشور و کم نظیر در مراسم اربعین حسینی را برای شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) و تمام مشتاقان مکتب سیدالشهدا فراهم کرد و به فرمایش مقام معظم رهبری اربعین امسال، بی‌نظیرترین حماسه جهان اسلام و اربعین در تاریخ این رویداد عظیم بود.

نمایندگان مجلس در این بیانیه خاطرنشان کردند: تردد نزدیک به ۳.۵ میلیون زوار اربعین و عتبات عالیات که در بیش از ۹۱ درصد شبکه راه‌های کشور و حمل و نقل عمومی جاده‌ای انجام شد یک اتفاق نبود بلکه در سایه برنامه‌ریزی، مدیریت و تلاش جهادی فعالانه و تلاشگرانه عرصه حمل و نقل و راهداری با مدیریت مجموعه وزارت راه و شهرسازی و عوامل اجرایی در حوزه رانندگان، تشکل‌های صنفی و بخش حمل و نقل مسافر انجام شد.

نمایندگان با گرامیداشت یاد راهدارانی که در ماموریت خدمت رسانی به زوار اربعین و آماده‌سازی زیرساخت‌های جاده‌ای جان خود را تسیلم حق کردند، از زحمات شبانه‌روزی راهداران به نمایندگی از مردم ایران قدردانی کردند.