کد خبر: 382048
۰
۰
نسخه چاپی

خدمات گردشگری در کشور، ارزیابی کیفی و استانداردسازی می‌شود

به گزارش ایرنا از سازمان ملی استاندارد ایران، نشست سه‌جانبه برای استانداردسازی و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری با حضور «احسان ساده» معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، «شالبافیان» معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و «حمزه زاده» رئیس جامعه هتلداران ایران در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

در این نشست که مدیران دفاتر تخصصی نیز حضور داشتند، طرفین ضمن بیان نظرات تخصصی بر انجام بازنگری، تهیه و تدوین  استانداردهای لازم در حوزه خدمات گردشگری، تدوین سازوکارهای ارزیابی کیفیت براساس استاندارد های مربوطه، فراهم کردن زمینه های لازم برای ترویج اخذ نشان حلال در صنعت گردشگری و تدوین سازوکارهای لازم به‌منظور رتبه بندی اماکن اقامتی و رفاهی براساس استانداردها توافق کردند.

در همین راستا مقرر شد کارگروهی با حضورکارشناسان مربوطه از دفاتر تخصصی سازمان ملی استاندارد ایران، حوزه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جامعه هتلداران ایران تشکیل شود.

براساس این گزارش، مسوولان حاضر در این نشست برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری های مشترک به‌منظور تسهیل فرآیندهای نظارت و ارزیابی و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری به جامعه گردشگر و همچنین برنامه ریزی لازم برای اخذ نشان حلال با موضوع گردشگری حلال، موافقت خود را اعلام داشتند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید