افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون تشریفات در موعد مقرر

افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون تشریفات در موعد مقرر

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و همسر شهید والامقام رحمان فروزنده، تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون انجام تشریفات به بهره‌برداری رسید.

 

همزمان با هفته بسیج، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین همسر شهید والامقام رحمان فروزنده به بهره‌برداری رسید.

 

استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه مهم، نقش پروژه‌های ترافیکی و مسیرگشایی را در توسعه شهر مهم دانست و گفت: این پروژه پیش از این به شکل غیرفعال و راکد مانده بود اما در دوره فعلی مدیریت شهری با پیشرفت ۸۰ درصدی در عرض ۶ ماه، در موعد مقرر و طبق روزشمار نصب شده به بهره‌برداری رسید که از این بابت از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز قدردانی می‌کنم.

 

 افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون تشریفات در موعد مقرر

 

عابدین خرم با بیان اینکه بخاطر بهره‌برداری از این پروژه مهم ترافیکی شهر خوشحال است و در پوست خود نمی‌گنجد، ادامه داد: مطمئن هستم که شهروندان نیز از افتتاح بهنگام این پروژه خوشحال هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مردم را به آینده امیدوار کنند، گفت: مدیریت شهری نقش مهم و موثری در امیدوار کردن شهروندان تبریزی دارد.

 

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده در هفته بسیج، وجود روحیه بسیجی و جهادی در مدیریت شهری را عاملی مهم در اجرا، تکمیل و افتتاح در موعد مقرر پروژه‌های عمرانی دانست.

 

وی تکمیل و بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده را یک حرکت باعظمت عمرانی ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه این پروژه طبق وعده‌ای که به مردم داده شده بود، از سوی مدیریت شهری در همان وعده روزشمار به پایان رسید و تقدیم شهروندان شد.

 

 

 

عابدین خرم سرعت در اجرای این پروژه را مصداق بارز کار جهادی در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: آرزو داشتم که فعالیت عمرانی شبانه روزی را در تبریز ببینم که به لطف خدا و با تلاش‌های یعقوب هوشیار شهردار تبریز، به این آرزوی خود رسیدم.

افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده بدون تشریفات در موعد مقرر

قدردانی رئیس شورای شهر از تلاش شهردار تبریز برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح فروزنده

 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از همت مضاعف و تلاش شبانه‌روزی شهردار تبریز در فعال‌سازی و تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده قدردانی کرد.

 

رسول برگی با قدردانی از عملکرد یعقوب هوشیار، اظهار کرد: یکی از خصلت‌های شهردار تبریز این است که دوست ندارد در هیچ پروژه‌ای نامش باشد، این در حالی است که پیش از این شرایط به گونه دیگر بود.

 

وی ادامه داد: البته این باعث نمی‌شود از یادمان برود مردم دو سال در آنجا معطل بوده‌اند و ترافیک سرسام آور بود.

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده در موعد مقرر و بر اساس روزشمار به بهره‌برداری رسیده، نتیجه تلاش شبانه‌روزی عوامل شهرداری بوده و این در خصوص آقای مظفر سلیمانی معاون مالی و اقتصادی و آقای سامان احمدزاده معاون فنی و عمرانی و همچنین شهرداری‌های مناطق ۲ و ۳ و مهم تر از همه کارگران زحمتکش بوده و من دست این کارگران عزیز را می‌بوسم.

 

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فروزنده به همراه پوشش کانال واقع در مسیر، با ۱۴۰۰ میلیارد ریال هزینه بدون انجام تشریفات به مرحله بهره‌برداری رسید. 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید