کد خبر: 382427
۰
۰
نسخه چاپی

ایجاد مانع در خدمت‌رسانی به مردم از مهمترین اهداف حوادث اخیر است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، محمد حسینی روز دوشنبه در نوزدهمین نشست شورای معاونین امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی به میزبانی وزارت آموزش و پرورش، گفت: در شرایطی که دشمن فضاسازی کاذب و سنگینی برای تضعیف دولت و نظام در اذهان عمومی به راه انداخته است، لازم است با انگیزه مضاعف و بیشتری در عرصه خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات کشور وارد شد.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت با تمام وجود و با به کارگیری ظرفیت‌های موجود در صحنه رفع مشکلات مردم حضور بی‌وقفه و خستگی ناپذیری دارد، گفت: دولت مردمی خلاف القائات دشمنان و بدخواهان، در یک‌سال گذشته اقدامات گسترده و متنوعی برای بهبود شرایط اقتصادی مردم انجام داده است که در حوزه آموزش و پرورش می‌توان به اجرای رتبه بندی معلمان بعد از وقفه ۱۱ سال اشاره کرد.

حسینی گفت: از مهمترین اهداف حوادث اخیر ایجاد توقف و سستی در مسیر خدمت رسانی به مردم است و در این شرایط دولت مصمم تر از گذشته وارد صحنه شده و لازم است مدیران و صاحب نظران دستاوردها و موفقیت‌های دولت در این مدت را برای مردم بازگو کنند تا روحیه امید و آرامش خاطر در سطح جامعه تقویت شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور مدیران وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی را به تلاش بیشتر برای خدمت رسانی به مردم، تبیین دستاوردها ی دولت مردمی و تعامل نزدیک و صمیمی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی فراخواند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته بسیج و تجلیل از ایثار و فداکاری بسیجیان خاطر نشان کرد: در حوادث اخیر دهها نفر از بسیجیان مظلومانه به شهادت رسیدند که تعدادی از آنان دانشجو بودند اما دشمنان هیچ اشاره‌ای به آن نمی‌کنند.

براساس این گزارش، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌های وزارت متبوع خود برای بهبود و ارتقای حوزه آموزشی و پرورشی در کشور و اجرای سند تحول آموزش و پرورش ارایه کرد او از اهتمام معاونت امور پارلمانی ریاست جمهوری برای تقویت تعامل وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی با مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید