کد خبر: 382658
۰
۰
نسخه چاپی

نسخه جدید شاد با حال و هوای جام جهانی رونمایی شد

به گزارش ایرنا از شبکه شاد، شبکه شاد از نسخه جدید خود با حال و هوای جام جهانی در حالی که قطر میزبان بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین جشن فوتبالی دنیا خواهد بود، رونمایی کرد و مدیران، معلمان، دانش آموزان، عوامل اجرایی و خانواده‌ها می‌توانند با به‌روز رسانی شاد به ابزارها و خدمات جدید دسترسی داشته باشند.

در این نسخه، علاقمندان به فوتبال می‌توانند به صورت زنده مسابقات جام جهانی را تماشا کنند و در جریان آخرین اخبار و حواشی جام ۲۲ قرار گیرند همچنین مسابقات مختلفی برای کاربران درنظر گرفته شده که به عنوان نمونه در بخش «تحلیلشو» می‌توانند بازی‌ها را از منظر کارشناسی تحلیل کنند و یا در بخش «هوادار» می‌توانند شعر، روایت و خاطره‌های از رویدادهای جام جهانی ارسال کرده و در بخش «من گزارشگر» بخشی از بازی‌های تیم ملی در این جام را انتخاب و گزارش کنند.

دانش آموزان می‌توانند در بخش «تا پای جان برای ایران» پیام‌های خود را خطاب به ملی پوشان در قالب فیلم و عکس ارسال کرده و در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند شرکت کنند.

کاربران با مراجعه به بخش جام جهانی در شاد می‌توانند از مسابقات دانش‌آموزی و رویدادهای متنوع با خبر شده و در آن شرکت کنند.

براساس این گزارش، در آخرین نسخه به‌روزرسانی شده از برنامه شاد ضمن تغییرات گرافیکی و بازطراحی رابط کاربری، دسترسی کاربران به نقاط پرکاربرد شاد آسانتر شده است. به طور کلی از قابلیت‌های ویژه نسخه جدید، می‌توان به اضافه شدن ابزار تکلیف دهی، سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، مدیریت محتوا و بهبود ابزارها و خدمات نسبت به نسخه قبلی اشاره کرد.

کاربران می‌توانند از طریق سایت رسمی شاد به آدرس اینترنتی shad.ir یا کافه بازار، نسخه جدید را دریافت کنند و نگرانی نسبت به از دست دادن اطلاعات قبلی خود نداشته باشند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید