کد خبر: 382691
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح همیار گاز در مدارس استان تهران

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد هدایی‌پور گفت: این طرح با هدف آموزش مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح از این نعمت الهی در مدارس استان تهران کلید خورده است تا دانش‌آموزان با مضامین و مفاهیم مرتبط با حوزه ایمنی و مصرف بهینه گاز بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: هر ساله هم‌زمان با آغاز فصل سرد سال و لزوم آگاه‌سازی مشترکان گاز، طرح‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از آنها حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس و آموزش نکات ایمنی و مصرف بهینه به دانش ‌موزان بوده است. این طرح هم با عنوان همیار گاز هر ساله در سطح استان اجرا می‌شود و گام مؤثری در نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف انرژی کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ایمنی مناطق و نواحی گازرسانی با آغاز سال تحصیلی در مدارس استان تهران حاضر می‌شوند، اظهار کرد: کارشناسان ما با بیان ساده به شرح نکات ایمنی و راهکارهای مصرف بهینه گاز طبیعی برای دانش‌آموزان می‌پردازند و از هر مدرسه دانش‌آموزی را به‌عنوان همیار گاز انتخاب می‌کنند.

هدایی‌پور ادامه داد: بدیهی است آموزش و فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی به دانش‌آموزان که آغاز راه جامعه‌پذیری هستند، می‌تواند توجه و رعایت الگوی مصرف بهینه گاز را میان خانواده‌ها ترویج دهد و آنها را به لزوم رعایت نکات ایمنی و الگوی مصرف گاز ترغیب کند.

وی در پایان با بیان اینکه بسته‌های آموزشی در میان دانش‌آموزان توزیع شده است تا با نکات ایمنی مصرف بهینه گاز طبیعی آشنا شوند، گفت: همه تلاش شرکت گاز استان تهران در این است که دانش‌آموزان به بهترین شکل ممکن با وظایف همیاران گاز آشنا شوند و با ارتقای دانش و آگاهی آنان، گامی مؤثر برای ترویج مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته شود.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید