کد خبر: 382913
۰
۰
نسخه چاپی

صنعت نفت و شرکت ملی گاز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، مجید چگنی روز چهارشنبه ( ۲۵ آبان‌ماه) به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید این شرکت و اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی در سفری دوروزه به‌منظور پیگیری و بررسی مسائل مهم و کلیدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی مانند تولید و فرآورش گاز، قطعات و تجهیزات حیاتی پالایشگاه‌ها، به عسلویه رفت.

وی در نشست با مدیران عامل پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی، پارسیان و فجر جم، با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات کارکنان و متخصصان این پالایشگاه‌ها تا حصول نتیجه‌ نهایی و مطلوب پیگیری می‌شود، گفت: افتخار می‌کنیم که در جمع شما کارکنان خط مقدم جبهه‌ اقتصادی کشور هستیم و امروز به‌صورت چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه مشکلات و دغدغه‌های شما کارکنان و متخصصان پرتلاش را با جان و دل می‌شنویم.

معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از نیروی انسانی کارآمد و باتجربه مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: بزرگ‌ترین عبادت خدمت به مردم جامعه است و شما کارکنان پرتلاش که در راهبردی‌ترین قطب اقتصاد کشور خدمت و فعالیت می‌کنید، مطمئن باشید همه این لحظات خدمت شما عبادت است.

چگنی تاأکید کرد: صنعت نفت و به‌ویژه شرکت ملی گاز ایران اکنون در خط مقدم جبهه‌ و جنگ اقتصادی هستند و شما سربازان خوش‌نام مجتمع گاز پارس جنوبی در صف نخست این نبرد جانانه در حال مبارزه هستید و با توجه به مشکلات و سختی‌ها به لطف خداوند منان شما دلیرمردان عرصه‌ خدمت پیروز این میدان خواهید بود.

وی ادامه داد: دشمن با همه توان و با تحریم‌های ظالمانه همواره در حال طرح نقشه جدید است که در حوزه اقتصادی به کشور آسیب رساند، اما تاکنون با درایت، هوشیاری و اقدام‌های شاخص شما متخصصان و کارکنان ارزشمند امید دشمن ناامید شده و به فضل الهی در آینده نیز چنین خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: این اطمینان را به شما کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی می‌دهم گروهی که در وزارتخانه اکنون در حال فعالیت است، همان احساس و روحیه شما را دارد و هیچ فاصله و مرزی بین بدنه صنعت نفت، مسئولان و  کارکنان نیست.

چگنی یادآور شد: در هفته‌های آینده نشست‌های ویژه با سازمان اداری استخدامی داریم و موارد مهمی از قبیل ماده ۱۰ و ... را پیگیری می‌کنیم.

صنعت نفت و شرکت ملی گاز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

وی در ادامه به بیان مسائل مهم حوزه بهداشت و درمان در مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت و گفت: مسائل کلیدی حوزه بهداشت و درمان کارکنان و خانواده آنان، مشکلات بهداشت و درمان در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی را به‌صورت ویژه دنبال می‌کنیم و ۱۸۸ میلیارد تومان هم برای بازسازی و نوسازی بیمارستان  اختصاص یافته و این مبلغ مصوب و ابلاغ شده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز اظهار کرد: برای خرید تجهیزات مهم و حیاتی بیمارستان شهرک توحید نیز ۴۶ میلیارد تومان اختصاص داده شده است و امید داریم با حمایت‌های وزیر نفت، اقدام‌های شایسته‌ برای بهداشت و درمان در مجتمع گاز پارس جنوبی تداوم ویژه داشته باشد.

چگنی همچنین با اشاره به مشکلات مسکن کارکنان ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق طرح تازه صندوق پس‌انداز مسکن وزارت نفت در حال راه‌اندازی است و اساس‌نامه آن نیز مصوب شده و سهم شرکت ملی گاز ایران را نیز اعلام کرده‌ایم و امید داریم با اجرای این طرح هر کارمند صنعت نفت به یک واحد مسکونی برسد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز  فصل سرد سال و تأمین گاز مورد نیاز کشور بیان کرد: تأمین سوخت زمستان کشور از مسائل بسیار مهم است و اکنون با توجه به ناترازی موجود در حوزه تأمین گاز کشور، باید با برنامه‌ریزی دقیق روزهای سخت سال را سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با همدلی، کار گروهی و اقدام‌های شاخص و نوآور و انگیزه بالا می‌توانیم آسیب‌ها را در ناترازی کاهش دهیم و کشور را به اوج عزت و شکوه برسانیم.

چگنی یادآور شد: استمرار تولید، کاهش توقف‌های ناخواسته و مهره‌چینی‌های مناسب و انجام عملیات تعمیرات اساسی سریع و به‌موقع همواره در دستور کار است و همه کارکنان با هوشیاری کامل در این جبهه‌ بزرگ با آمادگی کامل حرکت می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی مراقبت و نوسازی قطعات و تجهیزات کلیدی است که باید در دستور کار قرار گیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود.

براساس این گزارش، معاون وزیر نفت در امور گاز در جریان این سفر همچنین از اتاق کنترل پالایشگاه ششم پارس جنوبی (فازهای ۱۵ و ۱۶) بازدید کرد و در گفت‌وگو با کارکنان این مجموعه در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار گرفت.

صنعت نفت و شرکت ملی گاز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید