امام جمعه اردستان:قدرت سپاه خواب دشمن را آشفته کرده است

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه نمازجمعه در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان افزود:این افتخار است که سپاه و بسیج ما در خلیج فارس قدرت مقابله با دشمنان را دارند و وقتی دولت انگلستان کشتی ما را توقیف کردایران ۲ کشتی شان را توقیف و آن ها به التماس افتادند.
وی باتبریک هفته بسیج تصریح کرد:خداوند متعال رعب و وحشت نظام اسلامی را در دل دشمنان ایران انداخته است و آنان می‌دانند که تقابل با ایران برایشان گران تمام خواهد شد.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: تمام اقتدار نیروی های مسلح کشوربرگرفته از رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام‌ خامنه‌ای است.
حجت الاسلام دهشیری در بخش دیگری از سخنان خودبه هفته فرهنگ شهرستان اردستان(۵تا ۱۱آذر)اشاره کرد و افزود: این هفته که مصادف با سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و شهید محسن فخری زاده که افتخار شهرستان هستند، بهانه ای برای معرفی شخصیت های دینی، فرهنگی، علمی و دیگر افراد برجسته شهرستان بوده و برنامه های متنوع، پرشور وبا نشاط پیش بینی شده است.
امام جمعه اردستان با اشاره به اغتشاش‌های کشور گفت: حدود ۷۰ روز است که دشمن با انتشار اخبار نادرست، دروغ پراکنی رسانه ای، تبلیغ سنگین علیه نظام اسلامی و به انحراف کشیدن افکار بعضی جوانان مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده، جوانان و نیروهای عزیزی را از ایران گرفتند اما در این آزمایش هم عظمت نظام اسلامی بیشتر می شود.
حجت‌الاسلام دهشیری افزود: تصویب قطعنامه های مختلف علیه ملت ایران نمی تواند مانعی بر سر راه پیشرفت ما ایجاد کند و پاسخ آن غنی سازی ۶۰ درصدی در سایت هسته‌ای بود.
وی افزود: کشورهای صادرکننده قطعنامه حقوق بشری عله ایران یک مشت دروغگو و پست هستند که پشت سرظالم ایستاده، به بن سلمان که‌خاشقچی را قطعه قطعه کرد، امنیت قضایی می دهند و باید بدانند که ایران‌ آنها را به رسمیت نمی شناسد.
حجت الاسلام دهشیری گفت:آنها که دم از حقوق بشر می‌ زنند چرا از مردم مظلوم فلسطین و یمن که تحت سنگین ترین تجاوزها قرار دارند دفاع نمی‌کنند،ولی بدانید انقلاب اسلامی به راه خود ادامه داده، پرچم عدالت را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل خواهدداد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع: https://www.irna.ir/news/84952876/امام-جمعه-اردستان-قدرت-سپاه-خواب-دشمن-را-آشفته-کرده-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید