کد خبر: 383160
۰
۰
نسخه چاپی
در دیدار مدیر کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو با مدیر اداره تجهیزات پزشکی سوریه؛

ارتقای همکاری های دو کشور ایران و سوریه در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در اولین نمایشگاه تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت و پانزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی در شیراز، با مدیر اداره تجهیزات پزشکی و مدیر اداره زیرساخت های پزشکی وزارت بهداشت سوریه دیدار کرد.

 ارتقای همکاری های دو کشور ایران و سوریه در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از توانمندی های تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی در جمهوری اسلامی ایران، به ظرفیت بالای شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت کشور اشاره کرد.
مهندس «روح الله مزینانی» افزود: در این دیدار پس از گفت و گو و تبادل نظر در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی، مقرر شد کشور سوریه فهرست نیازمندی های این حوزه را به سازمان غذا و دارو اعلام کند.
این مقام مسوول در سازمان غذا و دارو، برنامه ریزی برای برگزاری جلسات مستمر مسوولان سلامت وزارت بهداشت سوریه با مسوولان سلامت ایران را از دیگر محورهای گفت و گو در این دیدار عنوان کرد و ادامه داد: این جلسات با هدف انتقال تجربیات و توان فنی مهندسی ایران و با توجه به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در این حوزه برگزار می شود.
مهندس مزینانی صادرات تولیدات شرکت های دانش بنیان و فناور ایران در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به کشور سوریه را از دیگر محورهای مهم این دیدار برشمرد.
مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو افزود: همچنین کشور جمهوری اسلامی ایران با سرمایه گذاری مشترک بخش خصوصی ایران و بخش خصوصی و دولتی سوریه، آمادگی راه اندازی خطوط تولید و انتقال دانش فنی حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در سوریه را دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید