ملت ایران همواره پای دفاع از نظام و انقلاب ایستاده‌اند

سردار مجتبی فدا در حاشیه همایش «اقتدار بسیج به نیابت از شهدا» ، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم به خصوص در همایش اقتدار بسیج شهرستان نائین، نشانه ایستادگی مردم پای اعتقادات، نظام مقدس جمهوری اسلامی، عهد و پیمان‌های خود با امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ با وجود برخی مشکلات، مردم همچنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از خود می‌دانند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به همیشه در صحنه بودن مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران همیشه در صحنه بوده و خواهند بود و حوادث اخیر، مردم را وادار به عقب نشینی نخواهد کرد و نقشه‌های دشمن نقش برآب خواهد شد.

گفتنی است همایش اقتدار بسیج به نیابت از شهدا با سخنرانی سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و با حضور خواننده سرودهای انقلابی، حاج ابوذر روحی و مسئولان شهرستان نائین و حضور بیش از ۴۵۰۰ نفر از مردم در خیابان شهرداری شهرستان نائین برگزار شد.

در این برنامه، حاج ابوذر روحی به خواندن سرودهای سلام فرمانده، رفیق شهیدم، مردم میدان و حیدر حیدر پرداخت که با استقبال پرشور مردم و دانش آموزان شهرستان نائین همراه شد. رژه موتوری و خودرویی و مانور اقتدار بسیجیان از برنامه دیگر این همایش بود. این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین برگزار و با حضور اعضای شورای تأمین و مسئولان شهرستان نائین و مردم همراه بود.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید