۵ هویت شاخص هر ایرانی/امیدسوزی و سیاه نمایی در کشور پذیرفتنی نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مطهرخو ، با اشاره به مفهوم «هویت» در میدان نبرد امروز با دشمنان نظام و انقلاب اظهار کرد: نباید بگذاریم ضدانقلاب و دشمن از انقلاب ما هویت زدایی کند. امروز هویت انقلاب ما اسلامی است و لیبرال و دارای آزادی بی بند و باری و بی قید و بند نیست. هویت انقلاب اسلامی، هویت دفاع مقدس، هویت خدمت، هویت مقاومت و هویت پیشرفت، پنج هویت ما است که برای آن جان می‌دهیم.

وی به توضیح هویت پیشرفت پرداخت و گفت: کشور در حال پیشرفت است و کسی حق ندارد در فضاهای مجازی و غیرمجازی، وانمود به بدبختی و بیچارگی کند چرا که کشور، متوقف، عقب مانده، راکد و مرتجع نیست و به آب و آتش زدن دشمن به خاطر پیشرفت رو به جلوی کشور ما است چرا که نتوانسته نقشه‌های خود را عملی کند. دشمن نا امید است و گواه ما، راهپیمایی پرشور سیزدهم آبان است که با هر سال متفاوت بود.

امام جمعه شهرستان نائین به امید آفرینی و مقابله با امید سوزی اشاره و خاطرنشان کرد: هرکسی در هر لباسی، در هر موقعیتی اگر ادعای ایران و ایرانی دوستی بکند و کلام و عملکردش باعث نا امیدی مردم شود، او دروغ گویی بیش نیست. باید دست از امید سوزی بکشند. جوانان ما در فضای مجازی برای بیشتر دیده شدن، خود را از ملت جدا نکنند. سمت و سوی اخبار باید از سیاه‌نمایی ها جدا و به سمت امید آفرینی و روحیه کار و تلاش برود و این بدین معنا نیست که در کشور مشکل نداریم.

وی ادامه داد: ما تا رسیدن به قله‌های اعتلا، فاصله داریم اما با تلاش و کار شبانه روزی مسئولان به ویژه در این دولت، در حال حرکت هستیم و هدف آنها، نقش بستن لبخند رضایت از سوی حاکمیت اسلامی بر لبان مردم است.

وی ادامه داد: انتقاد به عملکرد مسئولان شیوه و روش خود را دارد. ما در سطح کلان کشور، پیشرفت‌های شگرفی داشتیم که مقام معظم رهبری نیز به آنها اشاره کردند. در نمونه کوچکی در شهرستان نائین می‌توان به فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و همت دیگر مسئولان مانند مرمت و بازسازی خانه محرومین، آسفالت مسیرهای روستایی، تعمیر قنوات، ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، پروژه بزرگ آبرسانی به روستاها، ساخت آب انبارها و آماده سازی فضاهای ورزشی، میزهای خدمت تحت عنوان کاروان خدمت به مردم و دیگر موارد اشاره کرد. همگی اینها نشانه پیشرفت و حرکت است‌. کشور با سرعت در حال پیشرفت است و مردم، قدر امنیت، آرامش و مسئولان با کفایت را می‌دانند.

مطهرخو به شهدای حوادث اخیر نیز اشاره و بیان کرد: امنیت امروز کشور، مدیون شهادت جوانان رشید ما در نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیج است که در مظلومیت آنها همین بس که کشته شدند ولی دست به سلاح نبردند. مسئولان باید برای حل مشکلات مردم، جدیت بیشتری به کار ببرند. پس از تمام اینها، مبارزه با مفسد و فساد است. اگر مبارزه با فساد، مفسد و فاسد توسط قوه قضائیه انجام نشود، مملکت چهره‌ی شادی، آرامش و پیشرفت به خود نمی‌بیند. قوه قضائیه ما باید در برخورد با مفسدین، جدی تر عمل کند. در برخورد با مفسدین، بعضی دستگاه‌های نظارتی دولت نیز باید با جدیت کار کنند.

وی خطاب به قوه قضائیه گفت: اگر کسی نصیحت پذیر است، نصیحت کنید در غیر این صورت، آن کس که با اسلحه یا حتی آجر، دست به کشتن مردم و نیروهای انتظامی و بسیجی میزند و حتی آن کسی که کسب و کارش از پرتو این نظام مقدس است اما به نظام دهن کجی می‌کند، نباید با او مماشات شود بلکه باید برخوردی سخت صورت بگیرد. ما جمع بسیجی و مردم شهرستان نائین، از نیروی انتظامی تشکر و از قوه قضائیه انتظار برخورد سخت و اعدام فاسدان که حکم آنها مشخص است را داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید