نماینده اردستان:غرب چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارد

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین سید صادق طباطبائی نژاد روز شنبه در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی، بخشدار مهاباد و معاون برنامه ریزی فرمانداری اردستان گفت:خدمت در نظام اسلامی ارزشمند است و کسی که مسوولیت دارد روز قیامت حتما بابد پاسخگو باشد که امیدواریم همه در انجام وظیفه موفق باشیم.
وی اظهار کرد: برای پاسخ به خواسته و مطالبات به حق مردم همه باید تلاش کنیم و به مردم پاسخگو باشیم، امیدواریم این تغییرات که در مجموعه فرمانداری صورت گرفته موجب پیشرفت و خدمت رسانی بهتر به مردم اردستان شود.
نماینده مردم اردستان در مجلس بیان کرد: وظیفه رسانه ها بیان خدمات صورت گرفته و اطلاع دادن کمبودها به مسئولان است، در اغتشاشات اخیر به دلیل مسایل فرهنگی و تدین مردم اردستان شاهد هیچ گونه حادثه‌ای در شهرستان نبودیم.
وی افزود: ما در حال صعود هستیم و برای رسیدن به قله راه هموار نیست و باید سختی ها را تحمل کرد تا به اوج رسید.

مسوولان بابد روحیه بسیجی داشته باشند

فرماندار اردستان هم در این آیین گفت: مسوولان باید روحیه بسیجی داشته باشند و به مردم خدمت کنند، در دولت اصل حمایت از جوانان انقلابی است وتلاش می کنیم این روحیه فراگیر شود.
سید محمد هادی احمدی طباء ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود: اصحاب رسانه امیدآفرینی داشته باشند و مسوولان با آن ها همکاری کنند وگزارش عملکرد خودرا توسط خبرنگاران به اطلاع مردم برسانند.
وی اظهار کرد: در زمینه رعایت عفاف و حجاب در اداره ها تلاش شود تا مشکلی پیش نیاید.
فرماندار اردستان بااشاره به اینکه تغییر و تحول نیاز جامعه است و باید در جهت تقویت مجموعه اداری حرکت کرد افزود: بخش مرکزی اردستان برای فرمانداری بسیار حساس است که‌ نیاز به تلاش زیادی در این بخش داریم.

مسوولیت نبایدمحلی برای نان و منافع باشد

امام جمعه اردستان نیز در این آیین گفت:مسوولیت نباید به عنوان جایگاهی برای نان و منافع باشد بلکه باید به عنوان مسوولیت و خدمت کردن به مردم تلقی شود،مسوولان باید از این فرصت برای خدمت به مراجعان استفاده و آن را یک نعمت دانسته و بدانید روزی باید این پست را به شخص واجد شرایط تر واگذار کنید.
حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری با اشاره به اینکه در هر اداره و سازمان محل یا مرکزی وجود داشته باشدتا مراجعان امکان اعلام نظر در خصوص میزان رضایت مندی از عملکرد آن مجموعه را داشته باشند.
وی افزود: بهترین کسی که می تواند در زمینه رضایت مندی مسوولان اعلام نظر کند مردم و مراجعه کنندگان هستند.
در ادامه این جلسه ‌محمد تقی کیانی به عنوان بخشدارمرکزی اردستان ، ابوالفضل مختارزاده به عنوان معاون برنامه ریزی و سرپرست بخشداری زواره، و احمدکریم پور به عنوان سرپرست بخشداری مهاباد منصوب شدند.
شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است

منبع: https://www.irna.ir/news/84953860/نماینده-اردستان-غرب-چشم-دیدن-پیشرفت-ایران-را-ندارد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید