کد خبر: 383234
۰
۰
نسخه چاپی

یادواره ۸۲ شهید مهریز برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم معنوی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت ضامن عزت و اقتدار نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

حجت‌الاسلام باقر متوسل با بیان اینکه برگزاری یادمان و یادواره‌های شهیدان نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه و بین مردم و جوانان دارد ادامه داد: ملت ایران با جانفشانی در مسیر حق و حقیقت مقابل دشمنان ایستادگی کرده است .

وی اظها کرد: دشمنان در برهه کنونی از تاریخ انقلاب و نظام اسلامی جنگ تمام عیار فرهنگی و ترکیبی خود را علیه کشورمان انجام می‌دهند و باید مردم و مسئولان با بینش و بصیرت دینی و انقلابی خود نسبت به خنثی کردن ترفند استکبار جهانی اقدام کنند.

یادواره ۸۲ شهید مهریز برگزار شد

این کارشناس مذهبی استان یزد از حضور پرشور و آگاهانه مردم انقلابی در برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری توسط آحاد مردم و جوانان قدردانی کرد و هوشیاری همه مرم را در تداوم اهداف و آرمان نظام اسلامی خواستار شد.

متوسل اظهار کرد: جهاد تبیین موضوع مهمی است که باید مردم و مسئولان به خصوص فعالان فرهنگی و رسانه‌ای برای تحقق آن به خصوص در شرایط حال که جنگ تمام عیار استکبارجهانی شتاب گرفته در کشور تقویت شود و همه در قبال آن مسئول هستند .

در این مراسم چندین برنامه فرهنگی و هنری در خصوص شهدای شهرستان مهریز و همچنین مداحی به یاد شهیدان انقلاب اسلام اجرا شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید