کد خبر: 383242
۰
۰
نسخه چاپی

تولیدات سیستم های ساختمانی داخلی قابل رقابت با محصولات کشور چین است

به گزارش ایرنا، آقا رضا فتوحی شنبه در حاشیه اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در محل نمایشگاه دائمی اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در بازدیدی که امروز از نمایشگاه صنعت ساختمان داشتم کارهای مناسبی را از شرکتهای سازنده در داخل کشور دیدم، تولید کنندگان در این صنعت از استان های مختلف در این‌نمایشگاه حضور دارند که کارهای به روز و قدرتمندی را ارائه داده اند.

وی گفت: با توجه به اینکه دولت برنامه ریزی کلانی برای ساخت انبوه مسکن کرده است می توان از توانمندی های شرکت های تولیدی داخلی در صنعت ساختمان استفاده کرد و قراردادهای مناسبی با این شرکت ها منعقد کرد که هم در تولید و هم در افزایش ایجاد اشتغال و ساخت یک میلیون دستگاه ساختمان که هدفگذاری دولت است، برسیم.

فتوخی افزود: ساخت مسکن در استان های مختلف فرق می کند بخشی خوب کار کردند ، برای ساخت مسکن به مواردی همچون زمین و فضای مناسب جهت ساخت ساختمان و وجود زیر ساخت های مناسب توجه کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: دولت سیزدهم کار بسیار خوب و با مطالعه و پیش بینی شده ای برای ساخت انبوه مسکن در کشور انجام داده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان از تاریخ ۲ آذر ماه جاری در محل نمایشگاه دائمی اهواز از با حضور تولید کنندگان و فعالان بخش ساختمان سازی کار خود را آغاز کرد و امروز آخرین روز فعالیت این نمایشگاه بوده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید