کد خبر: 383245
۰
۰
نسخه چاپی

بسیج مردمی‌ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیروس صابری روز شنبه در نشست بصیرتی افزایی رسانه ها که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات قائم قزوین برگزار شد، با اشاره به شکل گیری بسیج در سال ۵۸ افزود: نقش بسیج را همواره در عرصه‌های دفاع از میهن، کیان و هویت انقلاب اسلامی به خوبی می‌توانیم در تمام برهه‌ها احساس کنیم.
وی اظهار داشت : هشت سال جنگ نابرابر با دشمن تا دندان مسلح بعثی در سایه تفکر بسیجی و فرهنگی غنی بسیج به پیروزی رسید.
سردار صابری با بیان اینکه بسیج نقش مهم و تاثیر گذاری در پیروزی و تداوم انقلاب و هشت سال دفاع مقدس داشت، افزود: امروز تفکر بسیجی الگویی کامل برای هر آزاد اندیشی در جهان است.
وی با بیان اینکه بسیج همواره در گذرگاه های سخت جمهوری اسلامی حاضر بوده است، تصریح کرد: بسیج در دوران جنگ زیبایی های خود را داشت که باید ناگفته های آن دوران امروز بازگو شود.
این فرمانده نظامی سپاه ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب، تشکیل بسیج، باعث شد هم بحران‌های داخلی دفع و مهار شود و هم جنگ هشت ساله‌ که بیش از ۳۶ کشور دنیا در آن مشارکت داشتند و پشتیبان آن بودند، با حضور بسیج اداره شود و با مقاومت بسیجیان برگ زرینی در تاریخ ایران برجای ماند که تا ده‌ها و صدها سال به آن افتخار خواهیم کرد.
وی اضافه کرد : در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل امکانات دشمن ما هیچ چیز حتی یک موشک نداشتیم تا بصره را بزنیم و با آرپیچی مقابل دشمنان ایستادیم.
جانشین اسبق سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه روحیه بسیجی در دوران جنگ وصف ناشدنی بود، افزود: در جنگ نظامی همه ابرقدرت ها به جنگ ما آمدند و بسیج به عنوان یک نهاد مقدس و یکی از نعمت های بارز انقلاب اسلامی و سند پر افتخار حضور جهادی ملت ایران در برابر دشمنان و منافقان است.
سردار صابری افزود : دشمن بداند امکانات کشور با اوایل انقلاب یکی نیست و ما از قدرت نظامی برخورداریم و بسیج همچنان پای کار است و در حوادث اخیر برخی سکوت کردند که رو سیاهی برای کسانی می ماند که حرکتی نکردند.

منبع: ایرنا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید