کد خبر: 383254
۰
۰
نسخه چاپی

اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان در قشم برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا روز شنبه در این اجتماع بزرگ در جمع بسیجیان جزیره قشم اظهار داشت: امروز بسیج با وحدت در تمام مسایل مختلف جامعه حضور پیدا کرده و این حضور را روز به روز بر مبنای وحدت تعمیق و توسعه بخشیده است.

وی ادامه داد: وحدت مهمترین مولفه مورد نیاز جامعه است چرا که اگر وحدت نباشد نمی توان به اصلاح و پیشرفت جامعه چندان امیدوار بود.

اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان در قشم برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم توضیح داد: امروز ما شاهد رشد و تعالی بسیج در ابعاد مختلف جامعه هستیم که این توانمندی را می توان در تمام برهه ها و بحران های حساس جامعه به چشم مشاهده کرد.

سرهنگ امیری کیا اضافه کرد: امروز بسیج یک نیروی آماده و در وسط میدان است که هر کجا نیازی احساس کند با قاطعیت و قدرت در آنجا حاضر می شود و به مردم خدمت می کند.

اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان در قشم برگزار شد

وی از حضور باشکوه خانواده های معظم شهدا، بسیجیان، جانبازان و مسوولان ادارات به خصوص اعضای شورای تامین شهرستان قشم در اجرای با شکوه برنامه های هفته بسیج قدردانی کرد.

عده ای از بزرگ شدگان سفره انقلاب در بزنگاه ها مطالبه دشمن را تکرار می کنند

در ادامه این اجتماع با شکوه حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در جمع بسیجیان گفت: عده ای از افرادی که سر سفره نظام و انقلاب ارتزاق، رشد و بزرگ شده اند در صحنه‌ ای که باید از انقلاب حمایت کنند یا گُم هستند یا مطالبه ای که از زبان دشمن بیرون می آید را دنبال و تکرار می کنند.

اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان در قشم برگزار شد

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمن نیازمند جهاد ترکیبی هستیم، تصریح کرد: این جنگ از ترقه بازی های خیابانی شروع می شود و گستره‌ ای تا جنگ رسانه‌ ای و نبرد علیه اصول و آرمان ها را در تمامی ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شامل می شود.

امام جمعه قشم بصیرت را مهمترین شاخصه شخص بسیجی دانست و افزود: سخنان رهبری چراغ راه بسیج است.

۲۹ آبان تا پنجم آذر به نام هفته بسیج نام‌ گذاری شده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید