کد خبر: 383262
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار کرمانشاه: بسیج یک تفکر و فرهنگ والا و خدمت بی‌تظاهر است

به گزارش ایرنا؛ در متن پیام «بهمن امیری‌مقدم» آمده است: همانگونه که از تاریخچه پیدایش و نام آن پیداست، «بسیج» نیرویی انقلابی و برخاسته از بطن و متن جامعه و به تعبیری در زمره‌ مردمی‌ترین و مخلص‌ترین نهادهای ایران اسلامی است.

وی افزود: «بسیج» یک سازمان یا نهاد خاص نیست بلکه یک تفکر و فرهنگ والاست که همواره با ایثار و اخلاص، بصیرت، آگاهی و خدمت خالصانه همراه بوده است. این نیروی خدوم و همواره در صحنه، الگوی وفاداری به مردم، بازوی انقلاب اسلامی و تندیس اقتدار ملی و موجب مباهات کشور است.

استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: همان مجاهدان نستوه که در دوران دفاع مقدس با لباسهایی به رنگ خاک وطن، نماد ایثارگری و جانفشانی آحاد مردم بودند و دوشادوش ارتش دلاور و سپاه جان‌برکف به دفاع تمام‌عیار و قهرمانانه از کیان میهن اسلامی در برابر دشمن بعثی همت نهادند و با رشادتی کم‌نظیر و شجاعتی بی‌بدیل، فصلهایی پرافتخار بر تاریخ مقاومت این سرزمین افزودند.

امیری مقدم اضافه کرد: بسیج در طول بیش از چهار دهه از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره در تمامی بحران‌ها اعم از زلزله، سیل، تحریم‌های ظالمانه، شیوع کرونا، فتنه های تحمیلی دشمنان و دیگر مسائل، یار و یاور مردم عزیز ایران اسلامی بوده و امروز نیز به سهم خود با همان ایمان درونی و انگیزه‌ الهی در میدان جنگ جهانی و ترکیبی روانی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران، به خنثی‌سازی دسیسه‌های بدخواهان ملت و نظام کمر همت بسته اند که بی‌گمان همین همدلی همیشگی و همراهی مستمر با ملت راز محبوبیت، ماندگاری و پویایی بسیج در همه‌ این سالهاست.

استاندار کرمانشاه افزود: در این برهه خطیر که ایران عزیز اسلامی آماج ناجوانمردانه‌ترین توطئه‌ها و عریان‌ترین عنادهای دشمنان کشور در خارج و داخل قرار گرفته است، به یقین بسیج به عنوان یک نیروی مردمی همچون همیشه می تواند در همدلی ملی، هم افزایی همه‌جانبه و تلاش برای عبور مقتدرانه از تنگناهای موجود، نقشی موثر و محوری ایفا نماید و دقیقا به خاطر همین ویژگی بسیج است که بیشترین مانورهای رسانه‌ای و عملیات‌های روانی دشمن بر روی ضربه زدن به بسیج متمرکز شده‌اند، لیکن به فضل الهی و بصیرت مردمی، بسیج نور چشم ملت است و مردم قدرشناس و ولایتمدار همواره پشتیبان این فرزندان رشید خود بوده و خواهند بود.

امیری مقدم گفت: اینجانب، هفته‌ مبارک بسیج را به تمامی آزادمردانی که دغدغه مجاهدت و خدمت بی تظاهر، ایثارگری و جانفشانی در مسیر آرمان های برزگ ملت ایران اسلامی را دارند بویژه بسیجیان شریف و مخلص استان تبریک و تهنیت می گویم و برای عموم این عزیزان و خانواده معظم بسیج، صحت و سلامتی و دوام توفیقات الهی را در خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران اسلامی از خداوند سبحان مسالت دارم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید