کد خبر: 384324
۱
PNAZAR
نسخه چاپی

فتنه اخیر دشمنان با بصیرت مردم خنثی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار احمد ذوالقدر ظهر سه شنبه در همایش تکریم گله داران عشایر استان تهران، اظهار داشت: بشر به سه عنصر نیاز دارد یکی خوراک است اگر چه علم به کمک آن آمده تا تولید آن بیشتر شود و کیفیت آن ارتقا یابد اما چیزی که خدا آفریده درست است.

وی در ادامه گفت: دومین عنصر پوشاک است، بشر به حرمت حیایی که خدا در او قرار داده شده نیاز به پوشاک دارد و بشر خودش را نیازمند این مهم می‌داند که در هر آداب و رسوم مختلف است، سوم مورد مسکن است یعنی انسان هرچه رشد کند نیاز به مسکن دارد و بشر به این مهم محتاج است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: همه اینها را مدیون یک بخشی از جامعه هستیم، کسانی هستند که در این راه تلاش و کوشش می‌کنند و تولید می‌کنند که نقش مهمی در آن دارند، کسانی که در روستاها هستند از جمله عشایر و دامداران که تولید می‌کنند.

ذوالقدر بیان کرد: هرچه ما رشد کنیم به این سه عنصر نیاز داریم زیرا خاص ترین، زیباترین ترین و سلامت ترین قشر همین قشر زحمت کش عشایر است که نبی مکرم اسلام دست کارگر را بوسید.

وی افزود: شاهد حضور عشایر در گیلان غرب بودم که خرمشهر سقوط کرد اما گیلان غرب سقوط نکرد و دلیل سقوط نکردن این شهر این بود که مردم، بسیج و سپاه مقاومت کردند اما کفایت نکرد و تنها چیزی که باعث شد عراقی‌ها وارد گیلان نشود عشایر گیلان غرب بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: غیرت، شرف و مردانگی مردان و زنان عشایر غرب بود که باعث شد در جلوی دشمن بایستند تا گیلان غرب سقوط نکند، به هر حال بشریت مدیون کسانی است که در این سه عرصه تولید و کار می‌کنند.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: به نوبه خودم از زحمات همه دست اندرکاران این همایش تشکر می‌کنم و امیدواریم بخشی از مشکلات بروکراسی‌های اداری که وجود دارد در این حوزه حل شود.

وی در پایان با اشاره به وقایع اخیر در کشور گفت: دشمن در چند وقت اخیر خیلی تلاش کرد تا زهر چند ساله خودش را با کشتار و ترور انجام دهد که همه را در چند ماه اخیر یکجا انجام دادند که با عقل و تدبیر و بصیرت مردم این فتنه دشمنان نیز خنثی شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس