کد خبر: 385078
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دیدار صمیمانه شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی با رئیس دادگستری شهرستان قدس

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قدس به‌همراه مهندس شهلی شهردار، با سیدحمیدرضا حسینی رئیس جدید دادگستری شهرستان قدس دیدار کردند.

دیدار صمیمانه شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی با رئیس دادگستری شهرستان قدس

به گزارش اقتصادآینده نیوز وبه نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در این نشست صمیمی که با هدف عرض تبریک انتصاب رئیس دادگستری شهرستان برگزار شد، شهردار و اعضای شورای اسلامی به ارائه گزارش مختصری از عملکرد مجموعه مدیریت شهری دوره ششم پرداختند.

همچنین اعضای شورای اسلامی و شهردار به تعامل مطلوب مجموعه مدیریت شهری با نهادها، سازمان‌ها و ادارات خدمات‌رسان شهرستان در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نیل به اهداف کلان شهرستان اشاره کردند و مجموعه مدیریت شهری را آماده هرگونه همکاری در چهارچوب قانون در جهت عمران و آبادانی شهر و کمک به اجرای مطلوب امورات دانستند.

حسینی رئيس دادگستری شهرستان قدس نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات مجموعه مدیریت شهری در ارائه خدمات به شهروندان و کمک به تسریع در انجام امورات شهر و کمک به ادارات شهرستان، بر لزوم جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر اشاره کرد و گفت دستگاه قضایی نهایت همکاری را با مجموعه مدیریت شهری در راستای جلوگیری از این امر خواهد داشت.