کد خبر: 385163
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مهندس شهلی شهردار قدس خبر داد: اجرای طرح ساماندهی معابر و توسعه شبكه هدایت آب‌های سطحی شهر قدس

مهندس شهلی شهردار قدس با اشاره به اینکه ساماندهی معابر و توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی در شهرقدس با جدیت ادامه دارد، از عملیات لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی به طول ۱۰۰ متر در بلوار شهید کلهر طی یک سال گذشته و تداوم اجرای این پروژه تا تقاطع قدس و میدان آزادی خبر داد.

 مهندس شهلی شهردار قدس خبر داد: اجرای طرح ساماندهی معابر و توسعه شبكه هدایت آب‌های سطحی شهر قدس

به گزارش اقتصاد آینده نیوز وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس شهلی گفت: در سنوات گذشته با توجه به مشکلات آبگرفتگی در بعضی مناطق شهر در هنگام بارندگی، طرح احداث شبکه هدایت آب‌های سطحی معابر کلید خورد و مشکل آبگرفتگی تعدادی از معابر شهر با اجرای این طرح مرتفع گردید.

شهردار قدس افزود: هدف از اجرای این پروژه، رفع کامل آبگرفتگی معابر بوده به طوری که در زمان بارندگی در هیچ نقطه‌ای از شهر، شهروندان گرامی دچار مشکلات ترافیکی و تردد نباشند.

مهندس شهلی اضافه کرد: با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی بودجه قابل توجهی جهت اجرا و تکمیل این پروژه تخصیص داده شده و با همت مضاعف همکاران در مجموعه مدیریت شهری، بخش عمده‌ای از مشکلات آبگرفتگی معابر بویژه در محدوده بلوار شهید کلهر در آینده‌ای نزدیک مرتفع خواهد شد.

شهردار قدس خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل پروژه ساماندهی و توسعه شبکه هدایت آب‌های سطحی در شهرقدس، عملیات حفاری و لوله‌گذاری از بلوار ۴۵ متری کلهر به سمت میدان قدس و آزادی در حال اجراست. 

وی در پایان سخنان خود به نقش شهروندان در جلوگیری از آبگرفتگی معابر اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های شبکه هدایت آب‌های سطحی بدون همکاری شهروندان مثمر ثمر نبوده و می‌بایست با عدم رهاسازی زباله در جوی‌های آب به سهم خود از آبگرفتگی معابر جلوگیری کنند.