کد خبر: 386922
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

در جلسه‌ای با حضور شهردار قدس بررسی شد؛ طرح ساماندهی تقاطع قدس (میدان قدس) و بلوارهای انقلاب اسلامی و شهید كلهر

در ادامه سلسله جلسات بررسی طرح ساماندهی تقاطع قدس (میدان قدس) و بلوارهای انقلاب اسلامی و شهید کلهر، صبح امروز جلسه‌ای با حضور مهندس شهلی شهردار قدس، رحمتی معاون امور زیربنایی و صداقت معاون حمل‌‌ونقل و ترافیک و مشاورین بخش خصوصی در سالن جلسات شهرداری قدس برگزار شد.

 در جلسه‌ای با حضور شهردار قدس بررسی شد؛ طرح ساماندهی تقاطع قدس (میدان قدس) و بلوارهای انقلاب اسلامی و شهید كلهر

به گزارش اقتصادآینده نیوز وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حوزه حمل‌‌ونقل و ترافیک از ارکان مهم مدیریت شهری محسوب می‌شود که با مقوله توسعه شهری نسبتی مستقیم دارد، از این رو شهرداری قدس با کمک شورای ترافیک شهرستان و بهره‌گیری از مشاوره بخش خصوصی سعی در ساماندهی و رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در معابر سطح شهر دارد. 

بر این اساس، جلسات متعددی با موضوعات بررسی مزایا و معایب اجرای طرح‌های پیشنهادی از قبیل اصلاح هندسی معابر و دیگر مباحث مربوط به حوزه ترافیک با حضور مسئولان ارشد مدیریت شهری برگزار شده است.

در همین راستا،  جلسه‌ای به منظور بررسی طرح‌ ساماندهی تقاطع قدس (میدان قدس) و بلوارهای انقلاب اسلامی و شهید کلهر با حضور مهندس شهلی شهردار قدس، معاونین شهردار و مشاورین بخش خصوصی در  سالن جلسات شهرداری قدس برگزار شد.

شایان ذکر است پیش از این نیز جلساتی بدین منظور برگزار شده است که در جلسه امروز نتیجه اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت