کد خبر: 387578
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شهردار قدس خبر داد: آغاز عملیات تعویض چمن استادیوم شهدای شهر قدس

مهندس سعید شهلی شهردار قدس با تاکید بر نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری قدس به توسعه زیرساخت‌ها و ساماندهی و بهسازی اماکن ورزشی، از آغاز عملیات تعویض چمن استادیوم شهدای این شهر خبر داد.

 شهردار قدس خبر داد: آغاز عملیات تعویض چمن استادیوم شهدای شهر قدس

به گزارش اقتصادآینده نیور وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس شهلی گفت: یکی از مواردی که از ابتدای آغاز به کار دوره ششم مدیریت شهری همواره مورد توجه و بحث و بررسی قرار گرفته، توسعه، ساماندهی و بهسازی اماکن ورزشی در شهر با هدف بهره‌مندی شهروندان علی‌الخصوص جوانان و نوجوانان می‌باشد.

وی کلنگ‌زنی اولین مجموعه تنیس شهرقدس در بوستان آزادگان و افتتاح چند پروژه ورزشی در ایام هفته دولت سال جاری را بیانگر نگاه ویژه مجموعه مدیریت شهری قدس به حوزه ورزش دانست و گفت: زمین فوتبال ساحلی در مجموعه ورزشی شهدا و همچنین مجموعه تنیس، کاملا مطابق با استانداردهای بین‌المللی بوده و پس از تکمیل ۱۰۰ درصدی شهرقدس می‌تواند میزبان برگزاری مسابقات در سطوح بالا باشد.

شهردار قدس در ادامه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که مجموعه ورزشی شهدای شهرقدس دارد، مرمت و بازسازی این مجموعه نیز طبق مصوبه اعضای شورای اسلامی در دستور کار شهرداری قرار گرفته و اقداماتی از قبیل ساخت رختکن، فنس‌کشی و اصلاح و تأمین نور زمین‌های چمن، فضاسازی مناسب و... در حال اجراست. 

شهردار قدس در انتها عنوان کرد: با توجه به از دست رفتن کیفیت زمین چمن اصلی استادیوم، مجموعه مدیریت شهری اقدام به بازسازی این زمین کرده و قصد داریم زمین چمنی مطابق با استانداردهای روز برای این مجموعه احداث کنیم که هم‌اکنون عملیات برداشت چمن در حال انجام است.