کد خبر: 387579
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سی‌وسومین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس برگزار شد

سی‌وسومین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس به ریاست مهندس سعید شهلی شهردار و با حضور معاونین، مدیران مناطق و دیگر مسئولین واحد‌ها با هدف پیگیری و تصویب مصوبات و همچنین سیاست‌گذاری‌های کلان امور اجرایی مجموعه مدیریت شهری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

سی‌وسومین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس برگزار شد

به گزارش اقتصاد آینده وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در این جلسه هر یک از مدیران و مسئولین واحد‌های مختلف شهرداری به ارائه گزارش عملکرد و بیان نقطه نظرات‌شان در حوزه مسئولیت خود پرداختند و راهکارهای لازم به منظور رفع موانع و مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تاکید بر وظایف قانونی واحد‌های مرتبط در خصوص برخورد با تخلفات ساختمانی، تداوم نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز، آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل، دقت نظر در صدور پروانه‌های ساختمانی و شناسایی ساختمان‌های ناایمن از جمله مواردی بود که در جلسه شورای معاونین، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرح جامع ساماندهی معابر شهر دیگر موضوع مهم مطرح شده در این نشست بود که شهردار قدس دستورات لازم را جهت اجرای آسفالت و جدولگذاری در برخی خیابان‌ها صادر کرد.

همچنین ارتقای انضباط اداری، آمادگی واحد‌های امدادی و خدماتی برای مواجهه با تغییرات جوی، تکمیل پروژه‌های هدف‌گذاری شده جهت افتتاح در دهه فجر، طرح استقبال از بهار، برگزاری منظم بازارچه‌های محلی با هدف ساماندهی ترافیک و... از دیگر موضوعات مطرح شده در سی‌وسومین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس بود.