کد خبر: 390277
۰
۰
نسخه چاپی

وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب عصر دوشنبه در شورای تأمین استان کرمان گفت: در طول انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره به دنبال توطئه علیه نظام انقلاب و مردم بوده و از همان ابتدا هدف آمریکا براندازی انقلاب ایران اسلامی بوده است و در این مسیر از تحریم، نفوذ، فشارهای حداکثری، بهانه‌های حقوق بشری، ابزارهای رسانه‌ای و ائتلاف‌های نظامی سیاسی و اقتصادی برای ضربه به مردم و نظام اسلامی ایران بهره گرفته است اما برای چندمین بار برای آنها مسجل شد هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و با شکست مواجه شده‌اند.

وی افزود: دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ای به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است و با همکاری مردم و هم افزایی نیروهای نظامی، انتظامی، قضائی و امنیتی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد شکست دشمن هستیم.

حجت الاسلام خطیب بابیان اینکه دشمن به دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تأثیر قرار دهد، تاکید کرد: با همت سرداران بزرگ و خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرزهای کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به کشورمان است و به همین دلیل باید هوشمند باشیم.

وی تصریح کرد: جهت گیری دولت انقلابی و مردمی، در بودجه سال آینده عدالت محوری و انضباط اقتصادی است و رئیس جمهور به دنبال به حداقل رساندن مشکلات و افزایش رفاه در جامعه است.

وزیر اطلاعات کاهش تورم، ثبات و رشد اقتصادی، توسعه سلامت عمومی، تأمین مسکن، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرارهای مالیاتی و حمایت از مباحث فرهنگی را از جمله اولویت‌های دولت برشمرد.

وی همچنین سفرهای استانی رئیس جمهور را یکی از عوامل تسریع در توسعه مناطق دانست و گفت؛ با تشکیل صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها می‌توانیم موجی از امید را در بین مردم شاهد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب استقبال باشکوه مردم یزد از رئیس جمهور به رغم تبلیغات سو دشمن را ناشی از حضور فعال مردم دانست و گفت باید قدردان این ملت باشیم.

وی گفت: بایستی خدمات نظام برای مردم تبیین شوند و در این بین نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی قابل توجه است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و به رغم طراحی‌های دنباله دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی متکی به گزارشات مردمی و اطلاعات مردم پایه در کشور است گفت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضائی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشورهای غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید