کد خبر: 390325
۱
۰
نسخه چاپی

شکسته شدن رکورد تولید سال گذشته در 9 ماه سال جاری/ رشد 24 درصدی تولید در سایپاشیشه

 

مدیرعامل سایپاشیشه خبرداد:

 

امیررضا نخعی، با اعلام این خبر گفت: شرکت سایپا شیشه به عنوان یکی از برندهای معتبر تولید کننده شیشه های ایمنی خودرو، با تأسی از شعار سال"تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" و دستورات ابلاغی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا مبنی بر توسعه حداکثری بهره وری منابع و امکانات و با تلاش جهادی و همدلی تمامی کارکنان این شرکت و اجرای دقیق برنامه های استراتژیک سازمان، در آذر ماه سال جاری توانست با تولید30 هزار و 595 ست همگن بیشترین تولید ماهیانه در طول 7 سال گذشته را رقم بزند.

او افزود: این شرکت در ادامه روند افزایشی تولید، در دوم دی ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد تولید با تیراژ 239 هزار و 779 ست همگن شد که بر این اساس رکورد تولید کل سال 1400 شکسته شد.

نخعی تاکید کرد: این آمار تولید نشان از رشد 24 درصدی در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل را دارد و بالاترین میزان تولید از سال 1397 تاکنون یعنی طی 5 سال اخیر بوده است. 

او اصلاح و بهبود فرآیندهای درون سازمانی و حمایت مدیریت عامل گروه را از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار در ثبت این رکورد عنوان کرد و گفت: حذف موانع تولید، بازنگری و بهبود در نحوه PM دستگاه ها و تجهیزات از دیگر عوامل کسب این موفقیت است. 

مدیرعامل سایپاشیشه ابراز امیدواری کرد که با انجام پروژه ها و برنامه های استراتژیک تعریف شده به زودی شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید در راستای تحقق برنامه های کلان توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا باشیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید