کد خبر: 390772
۰
۰
نسخه چاپی

استیضاح شهردار بجنورد در دستور کار شورای شهر است

اعظم‌السادات افشین‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جمع‌بندی نهایی جهت استیضاح شهردار بجنورد در مجموعه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: عدم اولویت‌بندی در هزینه‌کرد، هزینه‌تراشی بی‌مورد برای نظام، ناتوانی در پیگیری امورات شهری بخشی از علل برکناری شهردار بجنورد است‌.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: متأسفانه بروز برخی ناهماهنگی‌ها در بین اعضای شورای شهر منجر به ادامه فعالیت شهردار شده و این در حالی است که اکثریت اعضا نسبت به عملکرد وی انتقادات جدی دارند.

وی در ادامه افزود: عدم همراهی مورد انتظار شهردار بجنورد با سیاست‌های تحولی و فسادستیزانه شورای اسلامی دوره ششم نقطه اشتراک منتخبین مردم در استیضاح شهردار است.

افشین‌فر با اشاره به اینکه مخاطب اصلی انتقادات نسبت به ادامه روند فعلی و حضور شهردار، مجموعه شورای شهر بجنورد است خاطر نشان کرد: خط قرمز منتخیبن مردم در شورای شهر خدمت‌رسانی حداکثری به مردم است و هر مانعی در تحقق این امر باید بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌ای باید کنار زده شود.

عضو شورای اسلامی بجنورد بیان کرد: عدم اقناع اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد نسبت به طرح سوالات مطروحه نشان از ناتوانی و ضعف‌های آشکار شهردار بجنورد است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید