کد خبر: 390827
۰
۰
نسخه چاپی

پدیدآورندگان داعش سپاه را نهادی تروریستی اعلام می کنند

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: هر هفته یادآوری می کنیم، هر هفته به خودمان یادآوری می‌کنیم که چقدر برای جلب رضای خدا و خشنودی خدا کار کردیم و یا خدای ناخواسته چه کارهایی کردیم که خدا از ما ناراضی بود.

وی با اشاره به اقدام منفعلانه پارلمان اروپا در معرفی سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی اضافه کرد: شناسایی و اعدام جاسوی انگلیسی – امریکایی و شکست اطلاعاتی آنها باعث عصبانیت شدید غرب شده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه نوکران غرب و امریکا برای آنها اهمیتی ندارد و پس از اتمام تاریخ انقضا آنها را به زباله دان می اندازند، تصریح کرد: رفتار امریکا غرب با نوکران حلقه به گوشی همچون صدام، رضا خان و پسر او محمدرضا درس خوبی برای نوکران امروز امریکا محصوب می شود.

وی تاکید کرد: افرادی که داعش پرور بوده و دنیا را با ساخت داعش آلوده کردند امروز تصمیم گرفتند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دنیا تروریست معرفی کنند.

آیت الله عابدینی تاخیر در انتقام خون شهید سلیمانی را نتیجه گستاخی اخیر غرب دانسته و ادامه داد: انتقام گرفتن از دشمن، موجب پایداری آسایش و امنیت کشور می شود.

دشمنان بر روی نقاط قوت ما برنامه ریزی کرده اند

وی بیان کرد: دشمنان بر روی نقاط قوت ما برنامه ریزی کرده اند و تلاش میکنند تا به مراکز قدرت ما آسیب وارد کنند اما تا به امروز موفق نبوده و نتوانستند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: دین و ارزشها و همچنین دستاوردهای بزرگ انقلاب در حوزه های دفاعی، امنیتی و استقلال کشور از سوی دشمنان هدف کرفته شده و باید تلاش کنیم تا با حفظ این دستاوردها دشمن را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه باید جشن های دهه فجر به بهترین شکل پاس داشته شود، یادآور شد: مناسبت های مهم ماه رجب و شعبان نیز باید بزرگ داشته شود.

خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن ماه رجب عنوان کرد: در حدیث آمده وقتی که ماه رجب فرا می رسید، رسول گرامی اسلام مردم را جمع می کردند و سخنرانی می کردند، این را برای ماه رجب داریم، برای ماه رمضان هم داریم که حضرت در اواخر ماه شعبان مردم را جمع می کردند و در خطبه های نماز جمعه توضیح می دادند که ماه رمضان چیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در ماه رجب استغفار کنید و بگویید خدایا در ماه های گذشته هر چه بدی کردیم، ما را ببخش، ما می خواهیم از نو بندگی را شروع کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن لیله الرغائب تصریح کرد: قرآن، نماز، عدالت، انسانیت، رحم، مروّت، انتظار ظهور، محبت و برادری نسبت به آحاد مومنین چیزهای مرغوبی است که می توان در این شب از خداوند درخواست کرد.

امام جمعه قزوین با اشاره به بارش برف در هفته اخیر تاکید کرد: بارش برف باید مایع خوشحالی و شکر از خدا باشد .

وی گفت: بارش برف و سرمای شدید کار خدمت رسانی با مردم را با مشکل روبرو کرده و نباید انتظار این باشد که همه کوچه ها و همه مناطق در کمترین زمان مثل روزهای عادی و غیر برفی شود.

آیت الله عابدینی خاطرنشان کرد: در قدیم برف می آمد و هوا گرم بود و کم کم آب می شد اما اکنون برف ها به دلیل سرمای هوا به زمین می چسبند، پس باید همه ما همت کنیم و به میدان بیاییم، در زمان های بحران همیشه مردم ما از خودشان جوانمردی نشان داده اند و حالا نباید در این شرایط یکدیگر را تخریب و تضعیف کنیم بلکه باید دستگیر یکدیگر باشیم.

وی افزود: این پاکبان هایی که حتی نصفه شب هم صدای بیل و پاروی آن ها در سرما به گوش می رسد، نباید به جای اینکه به این عزیزان خداقوت بگوییم، فقط به دنبال ایراد گرفتن باشیم، این ها جوانمردی نیست، جوانمردی این است که خودمان بیل و پارو دست بگیریم و در کنار کسانی که وظیفه دارند قرار بگیریم و قدر آن هایی هم که زحمت می کشند را بدانیم، البته آن هایی هم که در این راستا وظایفی دارند، انتظار می رود وظیفه شان را کامل و به درستی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خوشبختانه در این ایام، برادر عزیز ما، قاری قرآن، سید مصطفی حسینی، رتبه دوم در رشته قرائت را در کشور به دست آوردند، خانم سیاهکالی مرادی نیز رتبه سوم حفظ را در کشور به دست آوردند، ما بسیار خوشحال شدیم، استان ما در حفظ و قرائت قرآن موقعیت خوبی دارد و برای عزیزان قرآنی توفیقات بیشتری را از خدای متعال طلب می کنیم.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید