کد خبر: 390828
۰
۰
نسخه چاپی

سپاه بازوی توانمند نظامی جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام شعبانی‌موثقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در همدان با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا بر اساس اطلاعات غلطی که به او می‌رسد تصمیمات غیر معقولی همچون قطعنامه اخیر را می‌گیردافزود: اتحادیه اروپا با اطلاعات غلط و تحلیل‌های غلط تر نباید تصمیم‌های غیر معقول بگیرد ویکی از مشکلات دشمنان ما این است که اطلاعاتشون از ابن کشور اطلاعات غلطی است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی دشمن در این است که اطلاعات غلط به او داده می‌شود و بر اساس همین اطلاعاتی که مبتنی بر واقعیت نیست، تصمیم گیری می‌کند افزود: اطلاعاتی که به شما می‌دهند این اطلاعات مبتنی بر واقعیت نیست این کشور یک کشور مستقل و قدرتمندی است، شما ایران در طول این ۴۴ سال گذشته بارها وبارها آزموده‌اید که مردم غیور ملت ایران در میدان بودند وبا اطلاعات غلط وارد این مسائل نباید شد وتصمیمات غیر معقول نباید گرفت که باعث بشود مسائلی را ایجاد کند.

شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد نظامی ورسمی است که تحریم آن از لحاظ بین المللی معقول نیست واز لحاظ قوانین بین المللی معنا ندارد نیروی نظامی رسمی یک کشور توسط کشورهای دیگر تحرم بشود گفت: از لحاظ قوانین بین المللی این کار معقول نیست واین را باید بدانند که سپاه بازوی توانمند نظامی این کشور است وبا حربه‌ها تضعیف نخواهد شد.

وی گفت: اگر سپاه و سلیمانی‌ها نبودند، اگر بساط داعش را در سوریه وعراق ودر کشورهای منطقه جمع نمی‌کردند امروز شما در اروپا فرصت تحریم پیدا نمی‌کردید وباید در اروپا با داعش دست وپنجه نرم می‌کردید.

وی افزود: اگر شهید سلیمانی وسپاه قدس ما نبود داعشی که توسط آمریکایی‌ها پرورانده شده بود وآورده بود در منطقه واین غده سرطانی توسعه پیدا می‌کرد وامروز در اروپا مشغول جنایت بود و دیگر اتحادیه اروپا فرصت تصویب قطعنامه را هم نداشت.

وی با اشاره به اینکه اروپا و جامعه بین‌المللی مدیون سردار سلیمانی و سپاه و مدافعان حرم هستند اظهار کرد: پس از شکست در آشوب‌های اخیر، امروز بنای دشمن ایجاد فضای دو قطبی در کشور است، دولتی که وارد تجارت با کشورهای منطقه وکشورهای شرقی شده است را می‌خواهند با این برنامه‌ها متوقف بکنند می‌خواهند تلاش بکنند فضای التهاب را در بازار و کشور تشدید کنند.

وی گفت: دشمن به دنبال آن است که با استفاده از فشار نمایشی و رسانه‌ای خود، فضای التهاب و تورم در بازار را بیشتر کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: یکی از اهداف دشمن ایجاد اختلاف در بین مسئولان است و لذا لازم است تا مسئولان برخورد مقتدرانه‌ای با این اقدام داشته باشند ومانع تحقق اهداف آنها باشند.

وی در ادمه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر وحدت عمومی در جامعه تأکید دارند و همه باید در این مسیر قدم برداریم افزود: وحدت بین عموم مردم است در گفتگو های سیاسی کسانی که دارند جهان تببین انجام می‌دهند، کسانی که دارند تلاش می‌کنند کرسی‌های آزاد اندیشی انجام می‌دهند در جهاد تبیین همه باید شرح صدر داشته باشند اتهام به یکدیگر نزنیم، اخوت ومودت را فراموش نکنیم ورفتار همه ما باید مصداق "وتعاونوا عَلَی البِرّ" باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خوددر رابطه با عفاف وحجاب، که حجاب جزئ واجبات الهی است وطبیعتا همه باید تلاش کنیم که عفاف در جامعه به معنای واقعی توسعه پیدا کند افزود: عفاف وحجاب می‌تواند بنیان‌های خانواده را در جامعه حفظ کند وآثار مثبت فراوانی برای جامعه و برای خانواده‌ها وبرای خود جامعه خواهد داشت.

وی افزود: اسلام حجاب و عفاف را واجب کرده است که مقام کرامت زنان حفظ بشود

بر این اصل تأکید کردند که مسئولان مراقب باشند حرف خدا بر روی زمین نماند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار وسخنرانی با دستندرکاران سازمان تبلیغات اسلامی که به این جمله اشاره کردند افزود: دستگاه‌ها وعناصر فرهنگی وتبلیغی باید کاملاً مراقب باشند که حرف خدا در هیچ شرایطی زمین نماند وهمه باید توجه کنند که حرف خدا واحکام الهی در جامعه به آن توجه شود در این زمینه برنامه ریزی شود.

وی افزود: البته تنها حجاب حرف خدا نیست و اسلام نسبت به عرصه‌های مختلف زندگی بشری، همچون اقتصاد، تأمین معیشت، مبارزه با تورم، تبعیض، اختلاص و فساد نیز تأکیدات بسیاری دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید