کد خبر: 390890
۰
۰
نسخه چاپی

شناسایی ۲۰۰۰ ویلای استخردار دارای مصرف بالای گاز در رامسر

مرتضی توحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر گاز را از سوخت های اساسی نیروگاه‌ها عنوان کرد و با بیان این که برق منطقه از نیروگاه نکا تامین می شود، افزود: این نیروگاه گاز بالایی مصرف می کند و مصرف آن به طور تقریبی با مصرف گاز خانوار در استان برابری می کند.

وی از مجموعه های با مصارف بالای گاز در رامسر را مجتمع کشت و صنعت کوثر است معرفی کرد و بیان داشت: حدود دوهزار ویلا در رامسر با استخر و مصرف بالای گاز قابل تامل است.

وی همچنین نیروگاه های کوچک (chp) را از عوامل اصلی افت فشار گاز دانست و افزود: در سال‌های اخیر در منطقه تنکابن یک نمونه از نیروگاه های chp تاسیس شده است که علیرغم کمک به تامین برق منطقه، به نوبه خود مصرف زیادی از گاز را به خود اختصاص می دهد.

رئیس اداره گاز رامسر با بیان این مطلب که بند۱۹ مقررات ساختمان تاکید بر بهینه سازی مصرف دارد خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد رامسر از بخاری استفاده می کنند و متاسفانه در بسیاری از منازل بهینه سازی مصرف سوخت وجود ندارد که همین امر موجب مصرف بالای گاز می شود.

توحیدی با بیان این که در رامسر قطعی گاز نخواهیم داشت تاکید کرد: مصرف بی رویه گاز در غرب استان از جمله رامسر و اطراف آن موجب قطعی گاز در مناطق شرق کشور می شود که دور از انصاف است.

ویبا اشاره به وجود دوهزار ویلای استخردار در منطقه افزود: از جمله موارد مصرف بهینه گاز، نگهداری آبگرمکن در محیط بسته و عایق کاری لوله هاست که باید به آن اهتمام داشت و از شهروندان محترم خواهشمندیم در مصرف گاز مدیریت لازم را داشته باشند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید