کد خبر: 390892
۰
۰
نسخه چاپی

جمهوری اسلامی همیشه زنده و مظهر انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر جمعه در آئین اختتامیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب در خمین اظهار داشت: این هفته یک رویداد منحصر به فرد فرهنگی و اجتماعی در خمین برگزار شد و امیدواریم این هفته به عنوان یک هفته تحول گرایانه استمرار داشته باشد.

وی افزود: استان مرکزی به نعمت پرورش حضرت امام در این استان مفتخر است و مقام معظم رهبری فرمودند شاکله علمی حضرت امام در حوزه علمیه اراک شکل گرفته است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) انقلابی را خلق کرد که بر خلاف همه انقلاب‌های معاصر جهان هر سال مقتدرتر از دهه‌های قبل پیش می‌رود، گفت: امام خمینی (ره) سازوکاری را ایجاد کردند که اکنون وارد چهلواره دوم شده در حالی که عموم انقلاب‌های جهان در دهه سوم بخش زیادی از توان و انرژی و انگیزه خود را از دست می‌دهند.

مخلص الائمه تاکید کرد: با وجود همه تلاش‌های دشمنان اما هرگز اجازه نخواهیم داد مرزهای جغرافیایی ما تغییر کند چرا که امروز حوزه نفوذ ایران به برکت امام در حوزه‌های مختلف نظامی و اقتصادی و … هزاران کیلومتر به سمت جلو حرکت کرده است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت مناسبت‌ها با دو رویکرد یاد و پیام بیان کرد: مناسبت‌ها و موقعیت‌ها اگر یاد می‌شوند می‌بایست از منظر «یاد» و «پیام» مورد توجه قرار گیرد.

استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت تحقق جهاد تبیین به عنوان یک فریضه مهم و فوری بیان کرد: ای کاش شرایطی مهیا شود که مطالبه مهم مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین به نحو احسن اجرا شود.

وی با اشاره به وابستگی‌های شدید رژیم پهلوی گفت: امام خمینی (ره) با نهضت و قیام خود حکومتی را سرنگون کرد که با تمام جزئیات و وجود وابسته به قدرتمندترین قدرت‌های جهان بود و این در تاریخ جهان بی سابقه است.

مخلص الائمه ضمن تاکید به مطالعه کتاب "کهنه سرباز" بیان کرد: خیانت‌های بسیاری در رژیم پهلوی صورت گرفته که ما برخی از آنها را فراموش کردیم یا اطلاع نداریم که نتیجه آن همین نمک نشناسی افرادی است که قصد دارند فضای جامعه را تحت‌تأثیر قرار دهند.

استاندار مرکزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در جمهوری اسلامی نباید متوقّف بمانیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی همیشه زنده و مظهر انقلاب است؛ همیشه باید نگاه متحول گرایانه وجود داشته باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید