کد خبر: 390904
۰
۰
نسخه چاپی

دشمن با صدور قطعنامه به دنبال تنفس مصنوعی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه دیماه ۱۴۰۱ سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تاکید کرد: یکی از نکاتی که معظم له در این دیدار تاکید کردند، تقویت وحدت است.

وی با بیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تاکید کرده‌اند وحدت و همچنین کار جهادی دو اولویت در جامعه ایران اسلامی است، افزود: کار جهادی برای توسعه و پیشرفت کشور یک نیاز است که مسئولان کشورمان می‌بایست به آن عنایت ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه سمنان خواستار توجه ویژه به وحدت بین آحاد مردم شد و تاکید کرد: هماهنگی و همراهی نیروهای انقلابی در زمره نیازهای امروز کشورمان است.

مطیعی با بیان اینکه اغتشاشات کشور به پایان رسیده و امروز غرب از شکست در متحد کردن مردم ایران علیه نظام اسلامی، ناامید شده‌اند، گفت: همراهی و وحدت ملت ایران اسلامی شکست سنگینی را به غربی‌ها و بدخواهان انقلاب اسلامی تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی نیز از همین شکست‌ها بر می‌آید، بیان داشت: این اقدام سخیف و عجولانه غرب، ریشه در خباثت آنها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با انتقاد تلویحی از آلودگی هوا در سمنان بیان کرد: مسئولان باید اقدامات بهتری را در زمینه کنترل آلاینده‌ها در دستور کار قرار دهند همچنین انتظار است که نظارت‌ها و مشوق‌ها برای کاهش آلودگی و حتی تسهیلات بانکی در این زمینه، مورد توجه باشد.

مطیعی با بیان اینکه دهه فجر نزدیک است لذا باید برنامه ریزان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به خصوص برای نسل جوان ایران اسلامی توجه داشته باشند، گفت: در برنامه‌های دهه فجر بیان مسائل واقعی از انقلاب برای جوانان اهمیت دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید