کد خبر: 390997
۰
۰
نسخه چاپی

تبیین ۴۴ دستاورد انقلاب اسلامی در گیلان همزمان با دهه فجر

به گزارش اقتصادآینده نیوز اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اقدام اتحادیه اروپا در باره سپاه پاسداران را محکوم کرد و گفت: دشمن نقاط قوت ما را نشانه گرفته است.

وی به شکست دشمنان جمهوری اسلامی ایران در اغتشاشات اخیر اشاره و با بیان اینکه محاسبات دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته همیشه اشتباه بوده است، اظهار کرد: ملت همیشه در صحنه ایران همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ملت همیشه در کنار نهادهای انقلابی همانند سپاه هستند، گفت: مجلس با این اقدام اروپا مقابله به مثل خواهد کرد و اتحادیه اروپا در صورت تصویب قطعنامه علیه سپاه با برخورد سخت روبرو می‌شود.

وی در ادامه به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر اشاره و اضافه کرد: بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه تبیین ۴۴ دستاورد در استان گیلان در دستور کار باشد، ادامه داد: باید کارهای خوب انجام شده را در بخش‌های مختلف از جمله پسماند همانند تفکیک زباله از مبدا در ۷۰۰ روستای گیلان را برای مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه جنایت و خیانت‌های رژیم طاغوت و مقاومت، ایستادگی و اقتدار مردم ایران را باید بیشتر برجسته کرد، اظهار کرد: این موارد باید برای نسل جوان تبیین و بازگو شود.

عباسی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دشمنی در زمینه آسیب به حوزه خانواده و زن افزود: بانوان ما در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، کشاورزی و صنعتی از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردار بوده و نقش‌آفرین هستند، حضور بانوان و نقش علما، روحانیون و سپاه را باید برجسته و پررنگ ترکنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در تحرکات اخیر اصناف و بازاریان را نشانه‌گیری کرده بود، اظهار کرد: نقش بازاریان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برجسته بوده و باید این نقش مؤثر به خوبی تبیین شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید