کد خبر: 391046
۰
۰
نسخه چاپی

اتحاد و برادری موجب پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد کرمی در ادامه سفر به جنوب استان، عصر امروز در جمع نمازگزاران جمعه مسجد جامع بخش پلان شهرستان چابهار اظهار داشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف از جمله شیلات، معادن، مرز و دریا دارد.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات مردم این استان این است که مقام معظم رهبری در این آب و خاک زندگی کرده و آنان را می‌شناسد و علاقه‌ عمیقی نسبت به مردمان این خطه دارد.

وی گفت: همگی با اتحاد و برادری کمک کنید تا در حوزه‌های مختلف شاهد پیشرفت و توسعه استان سیستان و بلوچستان باشیم.

کرمی تاکید کرد: همه ما تلاش می‌کنیم تا با عنایت خداوند متعال از همه امکاناتی که در این منطقه قرار گرفته به‌نحو مطلوب استفاده کرده و این ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانیم.

وی خطاب به حاضرین بیان کرد: بدانید که این عالم محضر خداست بنابراین ما نگاهمان یک نگاه توحیدی است و با این نگاه توحیدی پیش می‌رویم تا شاهد رشد و شکوفایی این خطه از میهن عزیزمان باشیم.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر حفظ وحدت عنوان کرد: باید با برادری در کنار هم باشیم چرا که یکی از سفارشات الهی همین است بنابراین در کنار هم باشید تا خداوند به کار ما برکت دهد و شیطان از ما دور شود.

کرمی افزود: با توکل بر خدا هیچ کار محالی در استان وجود ندارد بنابراین همگی با هم و در کنار هم رشد و شکوفایی این خطه از میهن اسلامی را رقم خواهیم زد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید