کد خبر: 391047
۰
۰
نسخه چاپی

۳ نفر مامور نما در ابهر دستگیر شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سرهنگ محمد مهدیخانی گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه افرادی با لباس نظامی و مسلح اقدام به تهدید وی کرده اند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی اطلاعاتی هر ۳ متهم را شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر و خودروی سمند مربوط به نامبردگان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد:در بازرسی بدنی ازمتهمان یک قبضه اسلحه کمری و دستبند فلزی و لباس نظامی با درجه و برگ ماموریت جعلی کشف شد.

مهدیخانی گفت :یکی از متهمان بومی و ۲ نفر از اسنان همجوار بودند،که در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب، در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس، مامور ادارات و یا شرکت های حفاظتی و مراقبتی معرفی می کنند حتما از آنان کارت شناسایی معتبر و در صورت لزوم حکم ماموریت از آنان بخواهند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا با مراجعه به مقرهای پلیس مستقر موضوع را به پلیس اعلام کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5688497/۳-نفر-مامور-نما-در-ابهر-دستگیر-شدند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید