کد خبر: 391053
۰
۰
نسخه چاپی

ارتباط مدیران روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در استان بوشهر تقویت شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سعید حیدری عصر شنبه در آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتر فرمانداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: ارتباط مدیران روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: استفاده از قالب‌های خبری جدید و نوین اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ای استان فارغ از جناح‌های سیاسی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با تاکید بر فعال شدن کمیته تبلیغات ستاد دهه فجر در همه شهرستان‌ها اضافه کرد: اطلاع‌رسانی خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم، امر مهمی است که فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان باید با جهاد تبیین به تشریح اقدامات و عملکرد دولت بپردازند.

حیدری از افتتاح طرح‌های مختلف در ایام الله دهه فجر در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های متنوع عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن‌های ایام‌الله دهه فجر متعلق به همه مردم است، گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، جشن مردمی است و کاری به جناح‌بندی‌های مرسوم ندارد و انتظار داریم آیین‌های دهه فجر در استان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

حیدری اضافه کرد: بدون تردید با افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و جلب رضایت اقشار مختلف جامعه، برگزاری مراسم و آیین‌ها در ایام الله دهه فجر پر جاذبه می‌شود.

در این آیین، روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های دشتی، دشتستان و بوشهر به عناوین برتر در حوزه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین معرفی و تجلیل شدند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5688521/ارتباط-مدیران-روابط-عمومی-ها-با-رسانه-ها-در-استان-بوشهر-تقویت

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید