کد خبر: 391055
۰
۰
نسخه چاپی

سامانه جامع کمک به محرومان در استان سمنان وجود ندارد

به گزارش اقتصادآینده نیوز احمد ریواده شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی رویداد نیکوکاری استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه سمنان در زمره سه استان برتر کشور در بحث نیکوکاری و احسان است، تاکید کرد: بستر سازی مناسب برای بهره گیری از مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی در دستور کار باشد.

وی افزود: نبود یک سامانه جامع برای کمک به محرومان، یکی از خلاء های موجود است که باید برای دسترسی بهتر مردم برای کمک به محرومان با استفاده از ظرفی‌های موجود مانند دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها مطابق با قانون برای رفع این خلاء اقدام کرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه با توجه به وجود سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در استان می‌توان از ظرفیت این نهادهای مردمی برای بهره‌وری هر چه بهتر در این حوزه استفاده کرد، تاکید کرد: با توجه به ایام پایان سال و فرا رسیدن سال جدید، پیشنهاد می‌شود از ظرفیت‌های کارکنان دولت در صورت علاقمندی، استفاده کرد.

ریواده با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ به صورت مطلوب و کامل انجام پذیرد و از ظرفیت شورای اطلاع رسانی، دانش آموزان و دانشجویان نیز استفاده شود، گفت: با توجه به فعالیت دستگاه‌های مردمی مانند بسیج، بنیاد برکت و…برای هم افزایی بین دستگاه‌ها، لازم است از تجربیات آنان نیز در راستای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها استفاده شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید