کد خبر: 391068
۰
۰
نسخه چاپی

دوره‌های آموزشی برای فعالان عرصه رسانه ضروری است

به گزارش اقتصادآینده نیوز موسی فکور عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه فومن با بیان اینکه رسانه‌های مردمی با همراهی اعتماد عمومی در حل بسیاری از مشکلات جامعه توانمند هستند، افزود: خبرنگاران در کنار مسئولین پای کار باشند.

وی اظهار داشت: در اغتشاشات و حوادث اخیر دشمنان با رویکرد احساسی تلاش کردند جوانان را به میدان بکشانند.

فکور با بیان اینکه مسئولین باید به فکر رفع مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف باشند، افزود: حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی و ورزشی نشانگر این است که جمهوری اسلامی همواره پشتیبان بانوان در امور مختلف بوده است.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اینکه در تلاش هستیم ارتباط و مطالبه گری خبرنگاران با مجموعه دادستانی و ریاست دادگستری شهرستان فومن بیشتر شود، گفت: دوره‌های آموزشی خبرنگاران برای فعالین این عرصه ضروری است.

فکور از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان فومن گلایه کرد و افزود: عملکرد فعالین این عرصه جای نقد دارد و پیگیر این مساله هستیم تا بتوانیم کاستی‌ها را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جلسات پی درپی از مدیران خواستیم با افزایش میزان سواد رسانه‌ای خود خدمات دولت را به مردم انتقال دهند، تصریح کرد: افرادی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی شورایی تشکیل داده‌اند که از عهده کارای اولیه و ضروری زندگی خود ناتوان هستند.

فرماندار فومن با اشاره به آخرین وضعیت پل ورودی شهر فومن گفت: با تأمین منابع مالی تقاطع غیر همسطح اجرا خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید