کد خبر: 391079
۰
۰
نسخه چاپی

طلای 2هزار دلاری در راه است؟

به گزارش اقتصادنیوز این نظرسنجی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد نیز به‌طور قابل‌توجهی به قیمت طلا در هفته آینده خوش‌بین هستند.

شان لوسک، یکی از مدیران پوشش تجاری والش تریدینگ، در این باره تصریح کرد که نادیده گرفتن حرکت صعودی طلا کار سختی است. او توضیح داد که باد مخالف رو به رشد برای اقتصاد آمریکا باعث ایجاد ابهامات زیادی در مورد اقدامات پولی آتی فدرال رزرو شده است. این ابهامات قاعدتا به سود طلا است.

او در ادامه با اشاره به برخی سخنان درباره دلار 2هزار دلاری تاکید کرد:‌«تا زمانی که طلا بتواند بالای 1920 دلار بماند، من فکر می کنم شانس برای رسیدن به این رقم را دارا خواهد بود.»

این هفته، 18 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، هشت تحلیلگر یا 44 درصد نسبت به طلا در کوتاه‌مدت  خوش‌بین بودند، چهار تحلیلگر روند طلا را نزولی و  و شش تحلیلگر، معادل 33 درصد این روند را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

در نظرسنجی های آنلاین نیز 783 نفر شرکت کردند. از این تعداد 500 نفر معادل 64 درصدروند بازار را صعودی،  169 معادل 22 درصد  این روند را نزولی و  114 شرکت‌کنند معادل 15 درصد  این بازار را کم‌نوسان پیش‌بینی کردند.

کیتکو
طلای 2هزار دلاری در راه است؟
منبع:

اقتصاد نیوز

یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 01:51

https://www.tgju.org/news/2593221

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید