کد خبر: 391092
۰
۰
نسخه چاپی

ضرب الاجل تعیین تکلیف وضعیت اراضی مسکن ملی در مازندران

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در شورای مسکن استان با تاکید بر اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتر برای جهش در طرح ملی مسکن و مشارکت متقاضیان طرح ملی مسکن شد و خواستار فعال شدن دستگاه های مختلف و متقاضیان شد.

وی با بیان این که نیازمند اطلاع رسانی از سوی رسانه های جمعی برای شتاب بخشی به طرح ملی مسکن هستیم، ، گفت: مسائل و مشکلاتی که درباره اراضی مسکن ملی وجود دارد باید سریعا برطرف شود.

وی از فرمانداران خواست تا اختلافات موجود بر سر اراضی مسکن ملی با همکاری شهرداری ها و دستگاه های مختلف رفع شود، گفت: مشکلات مربوط به اراضی مسکن ملی باید تا هفته بعد حل شود و علاوه براین فرمانداران باید حداکثر وقت و تلاش را برای تامین زمین داشته باشند.

استاندار مازندران با عنوان این که ساخت مجتمع های مسکونی در اولویت قرار گیرد، گفت: باید افراد در گروه های چندنفره تقسیم بندی شوند و این افراد با تعامل با پیمانکاران نسبت به ساخت اقدام خواهند کرد و در این پروژه ها باید سازوکاری ایجاد شود تا با نظارت مطلوب، طرح ها به موقع به سرانجام رسد.

حسینی پور خواستار زمان بندی برای تکمیل پروژه های مسکن ملی شد و تهیه دستورالعمل در این زمینه لازم دانست و گفت: همچننی باید از ظرفیت تعاونی های فعال در ادارات برای رونق مسکن ملی بهره گیری شود.

وی با بیان این که بسیاری از کارمندان ادارات مستاجر هستند، گفت: باید با تقویت تعاونی های ادارات نسبت به خانه دارشدن کارمندان مستاجر اقدام کرد.

وی با اظهار این که مسکن ملی در بافت های فرسوده باید رونق گیرد، گفت: ساخت مسکن سبب می شود تا چهره بافت های فرسوده شهری زیباسازی و نوسازی شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید