کد خبر: 391114
۰
۰
نسخه چاپی

کشف بیش از ۶ هزار قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در ایلام

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار دلاور القاصی مهرصبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد خوراکی و نوشیدنی های تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبار ها حاشیه شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس المنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از حضور در انبار مشخص شد فردی سود جو و فرصت طلب اقدام به فروش اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته می کند.

فرمانده انتظامی استان با توجه به اینکه در این انبار ۶ هزار و ۷۹۹ قلم اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف شد، ادامه داد: در این راستا صاحب مغازه به عنوان متهم دستگیر وپس ار تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه تمامی اجناس غیر مجاز از این انبار جمع آوری شدتصریح کرد : پلیس با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم چنانکه اطلاعی از این گونه فعالیت های غیر مجاز دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا با همکاری مردم دست این متخلفان از جامعه کوتاه شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید