کد خبر: 391201
۰
۰
نسخه چاپی

۹ گام تحکیم خانواده در چهارمحال و بختیاری مصوب شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد موسوی پیش از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پیشگیری از جرم از وظایف قوه قضائیه است و باید در این راستا تلاش بسیار شود چراکه تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیاد است.

وی با اشاره به اینکه باید باورها را تغییر داد تصریح کرد: اگر باورها تغییر کند در مسئله پیشگیری می‌توانیم خودمان را به یک وضع مطلوب برسانیم.

موسوی با اذعان بر اینکه بسیاری از معضلات جامعه را مردم می‌بینند اما به آن توجه‌ای ندارند بیان داشت: یکی از معضلات جامعه نداشتن سواد رسانه‌ای است.

وی با تاکید بر اینکه اگر در تمام عرصه‌ها نقشه راه برای خود ترسیم نکنیم به هیچ عنوان نمی‌توانیم به نتیجه برسیم گفت: با ترسیم نقشه راه می‌توانیم تا چند سال آینده بسیاری از مشکلات را حل و فصل و آمارهای خیلی از جرم‌ها را کاهش دهیم.

موسوی با اشاره به اینکه تا کنون مصوبه ۹ گام تحکیم خانواده را در چهارمحال و بختیاری گرفته‌ایم تشریح کرد: ۴ گام تحکیم خانواده اجرا و منتظر بودجه برای ۵ گام دیگر هستیم.

وی داشتن مهارت زندگی را نیز بسیار مهم تلقی کرد و گفت: نصف توان خانواده‌ها در درون زن خوابیده به خاطر همین باید مهارت نحوه رفتار با یک زن را آقایان باید فرا گیرند.

موسوی با تاکید بر اینکه لازم است آموزش‌ها در خانواده‌ها اجباری کنیم گفت: متأسفانه کارهای زیر بنایی صورت نگرفته است به خاطر همین روز به روز شاهد آسیب‌های اجتماعی می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه دنبال این هستیم که در هر عرصه‌ای نقشه راه داشته باشیم بیان داشت: لازم است خلاء ها را شناسایی کرده و تمامی راهکارها را ارائه داد.

موسوی خاطر نشان کرد: باید زمینه تقویت فرهنگ را فراهم کنیم و در این راستا نیز برنامه جامع داشته باشیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید